استقرار پلیس در محل‌های برگزاری نماز عید سعید فطر

فرمانده انتظامی پایتخت از برنامه‌ریزی‌ و استقرار یگان‌های انتظامی، ترافیکی و اطلاعاتی در راستای تأمین امنیت نمازگزاران عید سعید فطر خبر داد.

به گزارش شهر، حسین رحیمی فرمانده انتظامی پایتخت با تبریک پیشاپیش عیدسعید فطر و آرزوی قبولی طاعات و عبادات همه روزه‌داران درتشریح اقدامات پلیس پایتخت در خصوص برگزاری نماز عید فطر بیان کرد: با توجه به اینکه نماز عید فطر در دانشگاه تهران برگزار خواهد شد تمهیدات و برنامه‌ریزی‌های لازم در خصوص استقرار یگان‌های انتظامی، ترافیکی و اطلاعاتی در محل ها و موقعیت‌های مناسب برای تامین امنیت و آرامش هر چه بیشتر و بهتر شهروندان اندیشیده شده است.

رحیمی افزود: در ماه مبارک رمضان در همه مساجد و ابنیه‌های مذهبی مراسم دعا و مناجات خوانی برگزار می‌شد و در برخی از نقاط شهر تهران از جمله ستاد فرماندهی پلیس مراسم مناجات خوانی از نیمه شب تا قبل از اذان صبح انجام می‌شد که در این مراسم ده‌ها هزار نفراز شهروندان حضور پیدا می‌کردند.

 وی با اشاره به اینکه از سحر روز عید سعید فطر استقرار پلیس در محل‌های برگزاری نماز عید انجام خواهد شد، خاطرنشان کرد: با تدابیر و ملاحظات اندیشیده شده همه برنامه‌ها و مراسم ماه مبارک رمضان پایتخت در کمال امنیت و آرامش برگزار شد.

منبع: فارس

انتهای پیام/

۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۷
کد خبر: 20984

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 5 =