گلباران محل شهادت استاد مطهری در منطقه ۱۲

مراسم گلباران محل شهادت استاد مطهری واقع در ناحیه ۶ منطقه ۱۲ برگزار شد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۲، مراسم گلباران محل شهادت استاد مطهری، صبح امروز یک‌شنبه ۱۱ اردیبهشت‌ماه، در این محل با حضور اصغر باقرزاده، معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش، امیر یزدی، شهردار منطقه ۱۲، احمدرضا اصلانی، رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه ۱۲، فرماندهان بسیج محمد رسول‌الله (صلی‌الله)، جمعی از معلمان، دانش‌آموزان و معلمان و برخی مدیران شهری شهرداری منطقه ۱۲ برگزار شد.

در این مراسم، نخست اصلانی، رئیس آموزش و پرورش منطقه ضمن تبریک روز معلم و خیرمقدم به مهمانان حاضر در جلسه، از مقام و معرفت شهید مطهری و تألیفات برجسته ایشان یاد کرد و گفت: من معتقدم باید بیشتر از مطالب ایشان که درس سازندگی برای فرزندانمان است، در کتاب‌های درسی استفاده شود.

وی خطاب به معلمان حاضر در برنامه افزود: درس‌های این معلمان در طول سال‌های انقلاب، همواره سرلوحه کارهای ما بوده و ما با این آموزه‌ها زندگی کرده‌ایم و داریم کشورمان را با این آموزه‌ها می‌سازیم.

اصلانی توجه به بیانیه گام دوم، نسل چهارم مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) را تکلیف واجب همگان برشمرد و ادامه داد: این بیانیه فرمان جهادی برای ماست؛ مبنی بر اینکه اگر می‌خواهیم چهل سال دوم انقلاب را باشکوه‌تر پیش ببریم، باید از این نقشه راه استفاده کنیم.

در ادامه باقرزاده، معاون وزیر آموزش و پرورش با اشاره به مقام معلم گفت: در طول تاریخ، معلمان زیادی آمدند و رفتند و انسان‌ها را تعلیم دادند؛ اما اینکه در دوران ما، سالروز شهادت شهید استاد مطهری، روز معلم نام گرفت به دلیل ویژگی‌ها و عملکرد آن استاد بزرگ بوده؛ فروتنی در برابر شاگردان، تقوی و حسن رفتار شهید مطهری از جمله این ویژگی‌ها بوده است.

انتهای پیام

۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۸
کد خبر: 20993

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 9 =