چهارراه جهان کودک یکی از گره‌های ترافیکی پایتخت است/آغاز مقدمات اجرایی پروژه زیرگذر خیابان شریعتی به بزرگراه صدر

شهردار منطقه ۳ اجرای اصلاح هندسی زودبازده را راهکاری اصولی و تخصصی به منظور برون رفت از ترافیک سنگین چهارراه جهان کودک برشمرد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۳، حمید جوانی در جلسه ای که با حضور مهدی گلشنی مدیرکل حمل و نقل عمومی و امور مناطق معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران و تیم همراه و همکاران معاونت ترافیک منطقه ۳ در خصوص پروژه های اجرا شده و در حال اجرا منطقه در سال گذشته و سال جاری برگزار شد عنوان کرد: یکی از گره های اصلی شهر معضل ترافیک چهارراه جهان کودک است که به دلیل احصا این نیاز از سوی منطقه، مشاور ترافیکی در حال تهیه طرحهای پیشنهادی و زود بازده برای ارائه راهکار و حل مشکل ترافیک این محدوده است.

 وی همچنین اظهار داشت: در فاصله زمانی ۶ ماه گذشته نیز اقداماتی در جهت کاهش بار ترافیکی خیابان‌های گاندی و نلسون ماندلا انجام پذیرفته که از آن جمله بازگشایی خیابان ۲۵ام گاندی است.

جوانی در ادامه از آغاز مقدمات اجرایی پروژه احداث زیر گذر خیابان شریعتی به بزرگراه شهید صدر برای اتصال جنوب به غرب خبر داد. این پروژه در برنامه سال ۱۴۰۱ منطقه قرار دارد در کاهش بار ترافیکی مناطق یک و سه موثر است.  

شهردار منطقه ۳ بیان کرد: به طور حتم اقدامات ترافیکی از جمله ایجاد دوربرگردان در شمال میدان قبا، اصلاح هندسی میادین ده ونک و اختیاریه و نیز احداث تبادل تندرو به کندرو بزرگراه نیایش محدوده شهرک نور و ایمن سازی این محل و دهها پروژه اصلاح هندسی دیگری که در نیمه دوم ۱۴۰۰ در منطقه ۳ اجرا شد کمک شایانی به روان‌سازی ترافیک و افزایش رضایتمندی شهروندان داشت.

وی همچنین اضافه کرد: توسعه بخش غربی پایانه ونک و مسقف سازی آن نیز از پروژه های اولویت دار منطقه است و خوشبختانه در حال اتمام است.

جوانی ساماندهی پارکینگ حاشیه ای، تامین پارکینگهای عمومی و مشارکتی در قالب رو و زیرسطحی را یکی از مطالبات شهروندان منطقه دانست و خاطر نشان کرد که این نهضت با ایجاد فضای مشارکتی برای بخش خصوصی دستاوردهای خوبی به همراه خواهد داشت.

انتهای پیام 
 

۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۴
کد خبر: 21014

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 5 =