تجلیل از کارگران شهرداری منطقه ۲ به مناسبت روز جهانی کارگر

شهردارمنطقه۲ به مناسبت روزجهانی کار و کارگر در مراسمی از زحمات و تلاش‌های شبانه روزی کارگران منطقه تقدیر کرد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۲، مهدی صالحی در این مراسم با تاکید بر اهمیت نقش کارگران در اداره امور شهری گفت: سنگینی وظایف و مسئولیت‌های مدیریت شهری بر دوش کارگران شهرداری در واحدهای اجرایی است و در سایه زحمات این عزیزان است که عمران و آبادانی و تمیزی و پاکیزگی مهمان شهرها می‌شود.
وی افزود: جایگاه کارگران در اسلام دارای شأن و شرف بوده و نماد کسب روزی حلال است تا آنجا که پیامبر عظیم‌الشأن اسلام بر دستان کارگر بوسه می زدند و آنها را ارج می نهادند.
شهردار منطقه۲ افزود: زحمت ها و تلاش های کارگران در حوزه مدیریت شهری در راستای توسعه و آبادانی ستودنی است و ارزش و عمل کارگران با هیچ سخنی قابل جبران نیست.
وی ضمن تقدیر از اهتمام کارگران در پیشبرد اهداف شهرداری عنوان داشت: کار و تلاش تک تک شما کارگران در توسعه شهر و کسب رضایت شهروندان نقش به سزایی داشته و با یاری و همراهی شما می‌توانیم به اهداف عالیه و مد نظر شهرداری که همان رضایت شهروندان است، دست یابیم.
صالحی در ادامه گفت:۱۱ اردیبهشت روز جهانی کارگر ، یادآور کرامت و حفظ مقام تلاشگرانی است که  با تعهد و مسئولیت پذیری در مسیر پیشبرد برنامه ها نقش مهمی را ایفا می کنند و این روز گرانقدر فرصتی برای ارج نهادن  و تجلیل از این تلاشگران است.

انتهای پیام

۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۳
کد خبر: 21017

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 9 =