اجرای طرح غربالگری سلامت شهروندان در بوستان‌های منطقه ۸

شهردار منطقه ۸ گفت: برای اولین‌ بار در پایتخت سه‌شنبه های سلامت مساجد و باشگاه تفریحات و نشاط اجتماعی سالمندان در بوستان فدک منطقه۸ اجرا می‌شود.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۸؛ فاطمه تنهایی با اعلام‌ این خبر گفت:  همزمان با شروع هفته سلامت شهرداری منطقه ۸ علاوه بر برنامه‌های سلامت محور ویژه این ایام برای اولین بار دو طرح ابتکاری را در منطقه اجرایی می‌کند.

تنهایی افزود: این برنامه ها با هدف تحقق شعار "سلامت ما ،حال خوب ما" در منطقه۸ پیش بینی شده است.

شهردار منطقه۸ ادامه داد: ویژه برنامه‌های "سه،شنبه‌های سلامت مساجد" در مسجد جامع نارمک و "باشگاه تفریحات و نشاط اجتماعی سالمندان" در بوستان فدک از برنامه های اختصاصی این منطقه است که به‌صورت پایلوت و با حضور مدیران ارشد شهری و اداره کل سلامت شهرداری تهران افتتاح خواهند شد.

او تصریح کرد: همچنین برپایی گذرسلامت با اجرای برنامه‌های سلامت محور، تست  و غربالگری سلامت در ۷ بوستان و میدان محلی ،اجرای تورهای گردشگری ویژه اعضای کانونهای سلامت،تقدیر از فعالان و مدافعان سلامت و کادر درمان و برگزاری جشنواره غذای ساده و سالم با هدف ترویج تغذیه سالم و کم هزینه و همچنین ارائه خدمتت مشاوره روانشناسی و پزشکی و تزریق واکسن به شهروندان دارای محدودیت وکم برخوددار از سایر برنامه های اجرائی در این هفته است.

/انتهای پیام

۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۸
کد خبر: 21114

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 3 =