کمیسیون حفاظت از باغات به موضوع قطع درختان منطقه ۱۷ ورود کند

عضو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران در خصوص جابجایی غیر اصولی درختان در منطقه ۱۷ گفت: بر اساس گزارش کارشناسان ۷۲ اصله درخت در عملیات جابه‌جایی درخت خشک شدند، ۴۸ اصله صدمه ندیده بودند و وضعیت ۲۷ اصله نیز مشخص نبود و باید کمیسیون باغات وارد عمل شود.

به گزارش خبرنگار شهر، سوده نجفی در شصت و دومین جلسه شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه من در ۳۱ فروردین ماه تذکری را در خصوص جابجایی غیر اصولی درختان در منطقه ۱۷ مطرح کردم، اظهار کرد: این تذکر به صورت مکتوب ارسال نشده و شهردار منطقه ۱۷ در گفتگو با یکی از خبرگزاری ها و صدا و سیما بسته خبری را تهیه کرده که در آن نشانی از کارشناسی وجود نداشت و صدا و سیما نیز چشم خود را بر حقیقت بسته بود که باید این سازمان پیگیری کند که چرا این بسته خبری غیرواقعی تهیه شده است.

عضو شورای شهر تهران افزود: بر اساس گزارش کارشناسان ۷۲ اصله درخت در عملیات جابه‌جایی درخت خشک شدند، ۴۸ اصله صدمه ندیده بودند و وضعیت ۲۷ اصله نیز مشخص نبود؛ این بازدید به همراه کارشناس این منطقه انجام شد.

وی همچنین تصریح کرد: این جابجایی با وسایل نقلیه مناسب و تخصصی صورت نگرفته بود و برای سهولت در جابجایی نسبت به هرس و سربرداری درختان سبز اقدام کرده بودند و باید کمیسیون باغات وارد عمل شود.

انتهای پیام/

۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۳
کد خبر: 21161

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 13 =