پروژه ترمینال شرق در ۴ سال گذشته به جای پیشرفت، پسرفت داشته است

عضو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران در خصوص ترمینال شرق با انتقاد از عملکرد مدیران شهری گذشته گفت: با ترک فعل صورت گرفته این پروژه ۱۰ درصد پسرفت داشته است.

به گزارش خبرنگار شهر، سید احمد علوی در شصت و دومین جلسه شورای اسلامی شهر تهران در خصوص پروژه ترمینال شرق و ایوان ری که در ۴ سال گذشته آماده بهره برداری بوده است، گفت: گاهی در افتتاح و بهره برداری پروژه ها تنها پیشرفت فیزیکی معیار نیست بلکه توفیق نیز می خواهد.

عضو شورای شهر تهران ادامه داد: اینکه توفیق خدمت به مردم و بهره برداری از این پروژه های آماده بهره برداری در ۴ سال گذشته آماده نشده است، به نیت دوستان برمیگردد و باید در نیت شان تجدیدنظر کنند.

وی در خصوص ترمینال شرق ادامه داد: اشتباه است اگر بگوییم این پروژه متوقف بوده و روی ۹۶ یا ۹۴ درصد پیشرفت مانده است؛ خیر این پروژه در طول ۴ سال گذشته پسرفت داشته و ۱۰ درصد به عقب بازگشته است.

علوی با اشاره به مجازات ترک فعل مسئولان اظهار کرد: این پسرفت ۱۰ درصدی نتیجه ترک فعل است و نیازمند برخورد می باشد، چرا که بهره برداری نکردن از این پروژه موجب خسارت سنگین مالی شده است.

عضو شورای شهر تهران همچنین خطاب به مسئولان فعلی گفت: ۸ ماه از آغاز مسئولیت مدیریت شهری جدید گذشته و نیاز است که به سرعت در خصوص پروژه های آماده بهره برداری به جمع بندی برسیم و از آنها بهره برداری شود.

انتهای پیام/

۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۱
کد خبر: 21167

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 8 =