انتصاب مدیر روابط عمومی و سرپرست ناحیه دو شهرداری منطقه ۲۱

با حضور شهردار منطقه ۲۱، آئین تکریم و معارفه مدیر روابط عمومی و سرپرست شهرداری ناحیه دو این منطقه برگزار شد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۱، حسین کاشانی پور شهردار منطقه در ابتدای این جلسه با اشاره به اهمیت حوزه روابط عمومی و اطلاع رسانی گفت: هر آنچه از اقدامات و برنامه های در دست انجام معاونت های این منطقه جامه عمل می پوشد، وظیفه اطلاع رسانی عمومی و انتشار آن بر عهده روابط عمومی است.

کاشانی پور اظهار داشت: مجموعه ای منسجم و یکپارچه است که ضرورت هم افزایی و همفکری با یکدیگر در بین آنان معنا داشته باشد. اداراتی که حوزه های عملکردی آنها دارای هم پوشانی است، می بایست با همدلی و یکرنگی در مسیر تحقق کارهای پیش رو همگام شوند. بهره‌گیری از ظرفیت های برون سازمانی نیز در همین راستا راهگشا است.

وی تاکید کرد: برقراری ارتباط دوسویه با شهروندان می بایست از مهم‌ترین ترین اولویت های روابط عمومی منطقه ۲۱ باشد تا شکل ارتباطی مردم با مجموعه مدیریت شهری به صورت چهره به چهره و تعاملی باشد. 

شهردار منطقه ۲۱ در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به انتصاب سرپرست ناحیه ۲ این منطقه افزود: انجام وظیفه در حوزه ناحیه، دارای حساسیت های خاص خود است. در ناحیه دو این منطقه مجمتع بهاران جزء اولویت های رسیدگی است که امیدوارم با مدیریت جدید و تازه نفس، اتفاقات خوبی در راه باشد.

کاشانی پور یادآور شد: همراهی معاونین و مدیران ارشد شهری منطقه ۲۱ با شهرداران نواحی از جمله مواردی است که می‌بایست مدنظر قرار گیرد تا در سایه این تعامل سازنده، مسائل و معضلات مردم به بهترین شیوه ممکن و با سرعتی مطلوب برطرف شود.

لازم به ذکر است؛ طی این جلسه محمدرضا پارسیان به عنوان رئیس جدید اداره روابط عمومی منطقه ۲۱ معرفی و از زحمات طاهره عیدی زاده رئیس پیشین این اداره تجلیل شد. همچنین مجید شمسه به عنوان سرپرست جدید ناحیه دو معرفی و از تلاش های ایرج مرشدلو شهردار پیشین این ناحیه تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیام

۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۰
کد خبر: 21169

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 1 =