نظرات کارشناسان در سیاست‌ها و پروژه‌های شهری به‌کار گرفته می‌شود

شهردار منطقه ۱۰ در نشستی صمیمی با تعدادی از کارشناسان و کارکنان منطقه دیدار کرد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۰، رضا شرفی در نشست صمیمی کارکنان با شهردار منطقه گفت: از ابتدای کار در منطقه درصدد آن بودم که برنامه‌ای برای ارتباط مستمر، افزایش تعامل و گفت‌وگو با کارشناسان و کارکنان داشته باشم. من هم ابتدا همانند شما کارشناس بودم و سپس مسئولیت‌های دیگر را برعهده گرفتم.

وی ادامه داد: زمانی که من کارشناس بودم، یکی از ایراداتی که می‌گرفتم آن بود که چرا تعامل و ارتباطی بین بدنه کارشناسی و مدیران مدیریت شهری وجود ندارد اما اینک درصدد رفع این نقیصه هستم.

شهردار منطقه با تاکید بر اینکه یکی از رویکردها و تاکیدات من، به‌کارگیری نظرات کارشناسی در سیاست‌ها و پروژه‌ها است، اظهار داشت: اگر کارکنان و کارشناسان منطقه، نظرات، پیشنهادات و انتقادات خویش را مطرح کنند، ما حتما آن را در سطوح عالی مدیریت منطقه مطرح خواهیم کرد.

شرفی در این دیدار، تکریم ارباب رجوع، حفظ حرمت همکاران و احترام به یکدیگر را به عنوان اصل اساسی در بهره‌وری سیستم و افزایش کیفیت خدمات‌رسانی ضروری دانست و بر اعمال هرچه سریع‌تر طرح شیفت‌بندی ابلاغی از سوی شهردار تهران تاکید کرد.

در ابتدای این جلسه، «سیده زهره میرعابدینی» معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع انسانی منطقه هدف از این نشست را تعامل مستمر با کارشناسان و کارکنان منطقه دانست و تصریح کرد: شهردار منطقه از ابتدای فعالیت خود بر دیدار چهره به چهره و افزایش تعامل مدیران با کارشناسان تاکید داشته‌ و این دیدار نیز در همین راستا برگزار شده و ادامه خواهد داشت.

در این جلسه، کارشناسان و کارکنان حاضر در جلسه به تشریح نظرات و دغدغه‌های خویش پرداخته و شهردار منطقه نیز ضمن استماع و بررسی درخواست‌های حاضرین، پاسخگوی موارد مطروحه در چارچوب ضوابط و قوانین بود.

انتهای پیام

۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۶
کد خبر: 21177

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 5 =