آشنایی کودکان کار با مباحث خودمراقبتی در جشنواره حال خوب منطقه ۱۷

در جشنواره حال خوب که ویژه کودکان کار و اتباع خارجی در بوستان بهاران برگزار شد، مباحث خودمراقبتی توسط رئیس مرکز مشاوره نیروی انتظامی سرکلانتری ۱۹ به کودکان ارائه شد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۷، معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۱۷ به مناسبت هفته سلامت، جشنواره حال خوب ویژه صدها کودک و اتباع خارجی را پیش از ظهر امروز دوشنبه ۱۹ اردیبهشت ماه در بوستان بهاران برگزار کرد.

این کودکان از مدرسه های صبح رویش، پرتو و طهوران که مختص کودکان کار، خیابان و اتباع خارجی است، شرکت کرده بودند.

در این جشنواره، برنامه های شاد و متنوعی همچون اجرای گروه سرود توسط گروه بین المللی اسراء برگزار شد.

در این برنامه رضا شنگی شهردار منطقه ۱۷، حمید صاحب مدیر کل سلامت شهرداری تهران، علیمحمد متولیان معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۱۷، سرهنگ صفایی رئیس مرکز مشاوره نیروی انتظامی سرکلانتری ۱۰ و سرهنگ زارعی معاون اجتماعی کلانتری ۱۶۱ ابوذر حضور داشتند.

در ادامه مراسم، سرهنگ صفایی با اشاره به ضرورت آشنایی با مباحث خودمراقبتی، گفت: خودمراقبتی یک مهارت است که نیاز است همه شما بچه ها با آن آشنا باشید. علاوه بر سلامت جسم باید مراقب سلامت روح و روان خود باشید.

رئیس مرکز مشاوره نیروی انتظامی سرکلانتری ۱۰ اظهار کرد: سرهنگ زارعی معاون اجتماعی کلانتری ۱۶۱ ابوذر را به شما بچه ها معرفی می کنم تا اگر به مشکلی برخورد کردید و نمی توانستید با والدین خود مطرح کنید به ایشان مراجعه کنید و مشاوره و کمک بگیرید.

در حاشیه این جشنواره، گذر سلامت شامل واکسیناسیون سرخک، غربالگری قند خون و چربی خون، مشاوره تغذیه و روانشناسی، دوام و ایمنی و گذر خاطره ها برپا شد.

انتهای پیام/

۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۳
کد خبر: 21226

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 9 + 6 =