استقبال شهروندان از گذر سلامت در منطقه٩

به مناسبت هفته ملی سلامت، ویژه برنامه‌های شهرداری منطقه۹ با عنوان گذر سلامت در فرودگاه مهرآباد برگزار شد که با استقبال پرشور شهروندان و مسافران همراه بود.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۹، گذر سلامت که به همت اداره سلامت منطقه٩ و مشارکت نواحی و همکاری اداره کل سلامت شهرداری تهران برگزار شد با پرپایی میزهای خدمت سلامت محور به ارائه خدمات مختلف غربالگری شامل فشار خون، قند خون، اکسیمتری، مشاوره پزشکی، مشاوره مامایی، مشاوره روانشناسی، کودک و سلامتی و مشاوره و آموزش دندانپزشکی و همچنین آموزش‌های ایمنی و ترافیک، آموزش‌های پسماند و بازیافت به شهروندان و مسافران پرداخته و با استقبال پرشور شهروندان و مسافران مواجه شد.
حضور برخی هنرپیشه‌های تلویزیونی چون امین زندگانی و علی اوسیوند در این گذر و انجام برخی تست‌ها برای آنها یکی از بخش‌های جالب توجه این برنامه بود.
عباسعلی عباسی معاون مدیرکل سلامت شهرداری تهران، مجید محمدسمنانی معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه۹، عاطفه رزاق نیا مدیر اداره سلامت منطقه٩ به همراه جمعی از مدیران شهری و همچنین ارزیاب اداره کل سلامت در این برنامه حضور داشتند.
گذر سلامت شهرداری منطقه۹ از روز ١٧ اردیبهشت ماه همزمان با آغاز هفته ملی سلامت در بوستان‌های المهدی، شمشیری و میدان تره‌بار آزادی برپا شده و تا پایان هفته (جمعه ٢٣ اردیبهشت) ادامه خواهد داشت.
همچنین با مشارکت اداره آموزش‌های شهروندی منطقه۹ و در راستای اجرای برنامه‌های سلامت محور، کاروان دوچرخه سواری سلامت که متشکل از نوجوانان نسل چهارم انقلاب بود با شعار «سلامت ما، حال خوب ما» از میدان آزادی تا فرودگاه مهرآباد را رکاب زدند تا با انجام حرکات نمادین در گرامیداشت هفته ملی سلامت سهمی داشته باشند.

انتهای پیام

۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۱
کد خبر: 21286

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 4 =