تلاش برای انگیزه بخشی، ایجاد مسیر پیشرفت و ارتقاء کارآمدی کارمندان با پایش مداوم

با هدف تعامل سازمانی و ارتقاء بهره وری، معاون منابع برنامه ریزی و سرمایه انسانی منطقه ۹ نسبت به برگزاری جلسه با کلیه کارکنان شاغل در منطقه و نواحی اقدام کرد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۹، میثم مجیدی معاون برنامه ریزی و سرمایه انسانی منطقه با اعلام این خبر گفت: باتوجه به تأکید شهردار منطقه مبنی بر افزایش تعامل بین حوزه ها و ارتقاء سطح رفاه، انگیزه و رسیدگی به امور کارگزینی همکاران و در راستای ارائه گزارش اقدامات این حوزه و نیز بررسی و پیگیری درخواست های کارکنان، جلساتی با حضور روسای ادارات و کارکنان حوزه شهردار، معاونین، شهردارن نواحی و کارمندان حوزه های مذکور با حضور شهردار برگزار شد.  

مجیدی ادامه داد: با پایش و رصد مداوم کلیه امور حوزه منابع انسانی به دنبال انگیزه بخشی، ایجاد مسیر پیشرفت وارتقاء کارآمدی همکاران هستیم.

وی اضافه کرد: ساماندهی و اقدام مسائلی از جمله جانشین پروری، توزیع عادلانه مزایای غیرمستمر، تطبیق شغل و پست، ارتقاء مسیر شغلی کارکنان، بهبود وضعیت معیشت و امور رفاهی، انگیزه بخشی، آموزش مستمر و موثر و توجه ویژه به حوزه فنآوری و زیرساخت ها از جمله مهمترین اقدامات ما در مجموعه معاونت بوده است.

معاون منابع انسانی منطقه ۹ همچنین ضمن تشکر از حضور شهردار منطقه در جلسه، حضور وی در جلسات را نشانه دغدغه مندی و توجه به امور منابع انسانی به عنوان قلب تپنده مجموعه دانست و ابراز امیدواری کرد با تدابیر مدیریت ارشد منطقه شاهد بهبود و ارتقاء خدمت رسانی به پرسنل خدوم و تلاشگر منطقه باشیم.

انتهای پیام

۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۹
کد خبر: 21341

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 7 =