برگزاری همایش‌های ورزشی در بوستان جوانمردان به صورت هفتگی

همایش بزرگ پیاده‌روی به مناسبت هفته ملی سلامت در منطقه ۵ با حضور علیرضا زاکانی شهردار تهران در بوستان جوانمردان برگزار شد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۵، مراسم پیاده روی بزرگ به میزبانی شهرداری منطقه ۵ با حضور سینا کلهر معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان، حمید صاحب مدیر کل سلامت شهرداری تهران ، حسین اوجاقی رئیس سازمان ورزش شهرداری تهران، روسای دانشگاه علوم پزشکی، مدیران ارشد وزارتخانه های ورزش و جوانان و بهداشت و درمان ، احسان شریفی شهردار منطقه۵ ، وحیدرضا محمدی شهردار منطقه ۲۲ و شهروندان ورزش دوست و پهلوان برگزار شد . 

از ساعات ابتدایی صبح امروز جمعه ۲۳ اردیبهشت زنان و مردان از کوچک و بزرگ در همایش پیاده روی شرکت کرده و در هفته سلامت به ترویج ورزش همگانی پیاده روی پرداختند.

 احسان شریفی شهردار منطقه ۵ نیز در این همایش ضمن خیر مقدم به شهروندان گفت: افتخار داریم که این قول را بدهیم که اکنون که سایه کرونا کم شده هر هفته در بوستان جوانمردان شاهد این قبیل برنامه ها باشیم .از سویی پس از ۴ سال رها شدگی و آسیب دیدن اموال بیت المال و به همت جهادی همکاران شهرداری منطقه ۵ صورت سازه چادری بوستان جوانمردان برای استفاده شهروندان و هنرمندان مرمت و تعمیر شد.

گفتنی است، در حاشیه این همایش، اجرای حرکات ورزشی و نمایشی توسط عروسکها برای جلب کودکان به ورزش، حضور فعال کودکان و اجرای حرکات ورزشی، حضور قهرمانان ورزشی، اجرای برنامه توسط کودکان نینجا، اجرای برنامه‌های زورخانه‌ای و تقدیر از قهرمانان ورزشی، اجرای سرود و غرفه هایی همچون مبارزه با دخانیات و غرفه واکسن کرونا انجام شد. این همایش به صورت زنده از شبکه سوم سیما روی آنتن رفت.

انتهای پیام 

۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۸
کد خبر: 21418

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 0 =