صدور روزانه ۵ هزار و ۵۰۰ باربرگ الکترونیک توسط سامانه‌های شهرداری تهران

سرپرست سازمان فاوای شهرداری تهران و مدیرعامل سازمان پایانه‌ها و پارک‌سوارهای شهرداری تهران، وضعیت نیازهای فناورانه پایانه‌های شهر تهران و صدور بارنامه را در جلسه‌ای مشترک بررسی کردند.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران، هادی محضرنیا سرپرست سازمان فاوا تاکید کرد: برنامه پیش روی این سازمان، در اولویت قرار دادن اقداماتی است که اثر فناورانه در شهر داشته باشد و منجر به افزایش استفاده شهروندان از خدمات الکترونیک و هوشمند شود.
مهدی وحدت‌کار نیز در این جلسه با طرح برنامه‌های پیش‌روی سازمان پایانه‌ها و پارک‌سوارهای شهرداری تهران، نیازهای آتی این حوزه را مطرح کرد.
مدیرعامل سازمان پایانه‌ها و پارک‌سوارهای شهرداری تهران با بررسی سامانه بارانه و روند صدور مجوزهای بار درون‌شهری به صورت الکترونیک، اعلام کرد: از زمان آغاز فعالیت سامانه بارانه در اردیبهشت‌ماه سال ۹۷ تاکنون، روزانه بالغ بر پنج هزار و ۵۰۰ باربرگ الکترونیک با ابزارهای سایت بارانه، سامانه «تهرانِ من»، کد دستوری USSD و وب‌سرویس‌ها صادر شده است.
بر اساس این گزارش با بررسی روند صدور مجوزهای بار درون‌شهری به صورت الکترونیک در این جلسه، رفع مشکلات فنی سامانه بارانه در دستور کار قرار گرفت.

انتهای پیام 

۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۲
کد خبر: 21480

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 2 =