پخش بیش از ۵ هزار تن تراش روکش آسفالت  در معابر منطقه ۴

معاون فنی و عمران شهرداری منطقه ۴ از اجرای عملیات تراش روکش آسفالت در محورهای پرتردد این منطقه خبر داد و گفت: با پخش بیش از ۵۸۰۰ تن آسفالت، معابر منطقه ۴ برای تردد آسان شهروندان آماده شد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۴، عبدالمطلب توجهی با اشاره به توزیع ۵۸۰۰ تن آسفالت در معابر  اصلی و فرعی  منطقه گفت: به منظور رضایت شهروندان و سهولت در تردد وسایل نقلیه، از ابتدای سال جاری حدود ۵۸۰۰ تن عملیات تراش و روکش آسفالت در معابر پر تردد منطقه ۴ اقدام شد.
او  با اشاره به  به معابری که  در سال جدید تراش و روکش مکانیزه شده اند ، گفت: این عملیات از ابتدای سال جاری تاکنون در خیابان های فرخی یزدی، لریجانی، گلستان ۵، بلوار شهید باباییان، اتحاد،داوود اسلامی،کیانی،بزرگراه شهید زین الدین به پناهی نیا در دستور کار قرار گرفت و در اواسط اردیبشهت ماه به پایان رسید.
معاون شهردار منطقه ۴ در ادامه گفت: همچنین خیابان های سطح منطقه به تناژ ۱۱۵۰تن لکه گیری شد.
او در ادامه با اشاره به اینکه ارائه خدمات به شهروندان در محلات کم برخوردار منطقه در رأس فعالیت ها قرار دارد، تصریح کرد: تراش و روکش مکانیزه آسفالت در خیابان هایی که نیاز به مرمت دارند از مهمترین اقدامات این حوزه است و بصورت مستمر انجام می پذیرد.

انتهای پیام 

۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۲
کد خبر: 21500

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 1 =