برگزاری دومین مسابقه عکاسی در مترو به مناسبت سی و سومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران

متروی تهران هم‌زمان با برگزاری سی و سومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب در مصلی بزرگ امام خمینی (ره)، برنامه‌های فرهنگی متنوعی را اجرا کرده است.

به گزارش شهر و به نقل از مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه، سرپرست معاونت امور فرهنگی و اجتماعی این شرکت گفت: باتوجه‌ به کاهش محدودیت‌های مربوط به بیماری کرونا و استقبال خوب از برگزاری نمایشگاه کتاب، متروی تهران در کنار ارائه خدمات مسافری از لحاظ فرهنگی نیز حضوری فعالی در این نمایشگاه دارد و برای علاقه‌مندان به مطالعه و کتاب‌خوانی برنامه‌های متنوعی را در ایستگاه‌های منتخب به‌خصوص ایستگاه‌های منتهی به محل نمایشگاه تدارک دیده است. 
سید محمد نقیب به برگزاری دومین مسابقه عکاسی در مترو به مناسبت برگزاری نمایشگاه کتاب اشاره کرد و افزود: مسافران شهر زیرزمینی در زمان سفر با مترو می‌توانند با استفاده از تلفن همراه خود از مطالعه کتاب توسط هم‌سفران خود عکس بگیرند و علاوه بر کمک به ترویج فرهنگ مطالعه و کتاب‌خوانی، از جوایز این مسابقه برخوردار شوند.
وی در پایان از اجرای مرحله سوم طرح فرهنگی "بخوان" با عنوان "بخوان ۳" خبر داد و گفت: منتخبی از کتاب سی نویسنده برتر در قالب کتیبه‌های فرهنگی طراحی و در داخل قطارهای مترو جهت مطالعه مسافران نصب می‌شود. 
سی و سومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب که از ۲۱ اردیبهشت در مصلی بزرگ امام خمینی (ره) آغاز به کار کرده تا ۳۱ اردیبهشت میزبان علاقه‌مندان است.

انتهای پیام 

۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۳
کد خبر: 21503

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 3 =