نمایش دستاوردهای روابط عمومی در حوزه اطلاع‌رسانی در منطقه ۲

مدیر روابط عمومی شهرداری منطقه۲ درتشریح برنامه‌های گرامی داشت هفته ارتباطات و روابط عمومی گفت: این برنامه‌ها با هدف معرفی چشم اندازهای روابط عمومی درعصر جدید و با تاکید بر اهمیت فرهنگ اطلاع رسانی و همچنین نقش گره‌گشایی روابط‌ عمومی از مردم و ایجاد شکوفایی اجرا می‌شود.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۲، علی طهماسبی مدیر روابط عمومی در تشریح برنامه‌های هفته ارتباطات و روابط عمومی گفت: در راستای برنامه سوم توسعه مبنی بر ضرورت آگاهی بخشی، توسعه ارتباط با شهروندان و آگاهی بخشی و تقویت مشارکت آنها، نمایشگاه دستاوردها و چشم اندازهای روابط عمومی شهرداری منطقه ۲ در حوزه اطلاع رسانی و آگاهی بخشی درحال برگزاری است.
وی تبیین رویکردها و سیاست‌های اطلاع‌رسانی روابط عمومی و ارائه عملکردها و اقدامات اجرایی این حوزه را از اهداف این نمایشگاه برشمرد و گفت: در همین راستا توانمندی‌ها، دستاوردها و برنامه‌های اجرایی روابط‌عمومی و همچنین معرفی شهرداری  منطقه ۲در قالب فیلم، عکس و مولتی مدیا ، کتابچه به نمایش گذاشته شده است.
طهماسبی گفت: روابط عمومی منطقه در راستای مسئولیت اجتماعی خود در سه سال گذشته تلاش داشته است با رعایت اصول حرفه‌ای و بهره‌گیری از شیوه‌های نوین و خلاقیت اقدام به تهیه، تولید و انتشار اطلاعات طبقه‌بندی شده کند و اخبار و رویدادهای مدیریت شهری را به صورت شبانه روزی در اختیار شهروندان قرار بدهد که این اقدامات در نمایشگاه روابط عمومی معرفی می شود.
مدیر روابط عمومی منطقه دو در ادامه بهره مندی از تجربیات مدیران سابق روابط عمومی در شهرداری تهران را از دیگر برنامه ها برشمرد و افزود: بدین منظور محتواهای آموزشی با محوریت رویکردهای روابط عمومی موفق و اثربخش با حضور پیشکسوتان در این حوزه تهیه شده است.
 وی افزود: به منظور برقراری و ارتباط مؤثر و تعاملی با تصمیم‌گیران و تصمیم‌سازان در حوزه زیربناهای روابط عمومی و بهره‌گیری از ظرفیت‌های موجود در جامعه برای ایجاد ارتباط تعاملی بین نهادهای علمی، مدنی و اجرایی روابط عمومی، اساتید برجسته همچون دکترکاظمی دینان با حضور در این منطقه و نشست با شهردار،مدیران  و کارشناسان روابط عمومی به بررسی چشم اندازهای این حوزه می‌پردازند.
وی درادامه به نشست تخصصی مدیران روابط عمومی نهادها و سازمان های اجرایی منطقه اشاره کرد و گفت: این نشست به میزبانی شهرداری منطقه دو و با هدف تعامل و هم افزایی سازمان ها و نهادها در پیشبرد رویکردهای  روابط عمومی مبتنی براخلاق مداری و اعتماد اجتماعی  ،امید آفرینی  و آینده بهتر ،کرامت انسانی  و همچنین  تدوین چشم انداز مناسب در افزایش مشارکت شهروندی برگزار می شود.

انتهای پیام

۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۶
کد خبر: 21506

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 5 =