تشکیل کارگروه ویژه ارتقاءایمنی بازار بزرگ در دادستانی تهران

معاون دادستان تهران از ورود دادستانی به موضوع ارتقاء ایمنی بازار بزرگ و گزارش گیری مستمر از دستگاه‌های مسئول خبرداد.

به گزارش شهر، با توجه به وضعیت نا‎ایمن بازار تهران و وقوع آتش سوزی‌های مکرر، دادستانی تهران از منظر حفظ حقوق عامه به موضوع ورود و با دعوت از نمایندگان سازمان‌های مسئول، کارگروه ویژه ارتقا ایمنی بازار را به منظور گزارش‌گیری مستمر از وضعیت و نظارت بر عملکردها تشکیل داده است.

معاون دادستان تهران با اشاره به تشکیل جلسه‌ای در همین رابطه در دادستانی تهران اظهار کرد: در جلسه با شهردار منطقه ۱۲ تهران، مدیران سازمان آتش نشانی، سازمان پیشگیری و مدیریت بحران استان تهران، شرکت توزیع برق تهران بزرگ، سازمان نظام مهندسی کشور، اتاق اصناف تهران، اداره کل اوقاف و امور خیریه و سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران وضعیت خطرناک بازار بزرگ مورد بررسی قرار گرفت.

وی یادآور شد: در این جلسه با اخذ گزارش از کلیه دستگاه‌ها و ادارات حاضر در خصوص وضعیت ایمنی بازار و عوامل خطر ساز آن، بر لزوم توجه ویژه و پیگیری مستمر نسبت به اصلاح نقاط آسیب پذیر و خطرساز تأکید شد.

معاون دادستان تهران افزود: با توجه به گستردگی موضوع مقرر شد کارگروه ویژه ارتقا ایمنی بازار در دادستانی تشکیل شود و در جلسات هفتگی آن بررسی موضوعات خطرناک، پیگیری جهت رفع عوامل خطرساز و اجرای دستورالعمل‌های ایمنی اعلام شده از سوی سازمان آتش نشانی به طور مستمر در دستور کار باشد.

منبع: مهر
انتهای پیام/
۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۷
کد خبر: 21511

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 14 =