رفع مشکل آبگرفتگی انهار خیابان ولیعصر (عج)

معاون فنی و عمرانی شهرداری منطقه ۳ از همکاری این منطقه با شهرداری منطقه یک برای رفع مشکل آبگرفتگی انهار شرقی و غربی محور خیابان حضرت ولیعصر (عج) خبر داد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۳؛مهدی وارسته اظهار کرد: با توجه به آبگرفتگی انهار شرقی و غربی محور خیابان حضرت ولیعصر( عج) در روزهای بارانی، این موضوع در جلسه ای فرامنطقه ای و با حضور مسئولان شهری مورد بررسی قرار گرفت. 
او افزود: با توجه به قرارگیری محل اجرای پروژه در محدوده منطقه یک، تصمیم گرفته شد این طرح با همکاری دو منطقه به اجرا درآید. 
وارسته تصریح کرد: در این جلسه مقرر شد، موضوع آبگرفتگی این نهر با حفر کانال یا لوله گذاری از ضلع شمال به جنوب و در امتداد انهار غربی خیابان ولیعصر (عج) وارد کانال ولنجک در ضلع جنوبی غربی رفع انسداد شود.
گفتنی است، این جلسه با حضور حمید جوانی، شهردار منطقه ۳، محمد فیاض ، مدیرکل فنی و عمرانی مناطق و سازمان ها و مدیران زیر مجموعه در سازمان مشاور و خاکریز آب و همچنین معاونت فنی و عمرانی شهرداری منطقه یک و شرکت آب مشاور طرح معاونت این منطقه بررسی شد. 
درخ جلسه بررسی موضوع آبگرفتگی نهر محور خیابان حضرت ولیعصر(عج)، مقرر شد که منطقه ۳ نسبت به طراحی مسیر ادامه دهد و همچنین منطقه یک نیز استعلامات لازم را اخذ کند. این نهر از منطقه یک و در تقاطع خیابان پارک وی به محدوده منطقه ۳ سرریز می شود که با پیگیری های به عمل آمده ، دست طراحی و استعلامات تاسیساتی زیرسطحی آن مورد بررسی قرار گرفت. 

انتهای پیام

۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۲
کد خبر: 21517

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 1 =