احداث بوستان محلی در شهرک عقاب/پیاده‌روسازی شهرک آفتاب انجام می‌شود

شهردار منطقه ۲۲ از احداث بوستان محلی در شهرک عقاب باهدف کسب رضایت شهروندان و افزایش سرانه فضای سبز خبر داد.

‌به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۲۲، وحید رضا محمدی به همراه معاون خدمات شهری و شهرسازی این منطقه و شهردار ناحیه دو به شکل میدانی از شهرک عقاب و سایت آفتاب ۲۲ بازدید کردند و به شکل چهره به چهره با اهالی این محله گفتگو کردند.

محمدی در این بازدید اظهار کرد: بیشتر محلات مسکونی این منطقه از سوی تعاونی های مسکن ساخته شده اند که این انبوه سازان اقدام به تامین سرانه های آموزشی و فضای سبز نکرده اند و این کم کاری عامل صادر نشدن پایان کار واحد های مسکونی شده است.

وی افزود: بیشترین مشکل اهالی شهرک عقاب نبود مدرسه، بوستان و نبود انهار آب های سطحی است که این خدمات جزو تعهدات تعاونی مربوطه بوده است، با این وجود شهرداری منطقه بوستانی محلی برای افزایش سرانه فضای سبز و رفاه حال شهروندان احداث خواهد کرد.

شهردار این منطقه غربی تهران ادامه داد: به تازگی نیز معابر اصلی ورود به این شهرک به نام شهیدان وفایی به شکل دولاین احداث شده تا تردد ساکنان این شهرک ایمن تر صورت گیرد.

محمدی خاطرنشان کرد: اهالی سایت آفتاب چند سالی بود که با مشکل خاکی بودن معابر مواجه بودند که در چند ماه اخیر عملیات آسفالت ریزی این معابر اجرا و رضایت مندی شهروندان حاصل شده است.

وی تصریح کرد: طی بازدید به عمل آمده از این شهرک پیاده رو سازی نیز در دستور کار معاونت فنی و عمران قرار داده شده تا ایمنی تردد عابران پیاده نیز فراهم شود.

انتهای پیام 

۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۵
کد خبر: 21554

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 0 =