دیدار با خانواده شهدا، موجب تقویت روحیه خدمت‌رسانی می‌شود

شهردار منطقه ۱۰ به همراه جمعی از مدیران شهری در منزل شهیدان شهیدی حضور یافت و با خانواده این شهید دیدار کرد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۰، رضا شرفی در این دیدار با قرائت فاتحه به روح شهیدان شهیدی و ابوالشهیدان «حاج حسین شهیدی» که به تازگی دعوت حق را لبیک گفته است،‌ یاد و خاطر شهدا را گرامی داشت.

وی با بیان اینکه خانواده شهدا مایه عزت جامعه هستند، گفت: عزت و سربلندی امروز کشور، مرهون خون شهدایی است که از هستی خود گذشتند و فداکارانه در دفاع از کشور کوشیدند.

وی با اشاره به جایگاه والای شهدا، صبر و بردباری خانواده‌های شهدا را ستودنی برشمرد و آن را یکی از شاخصه‌های حفظ نظام انقلاب اسلامی دانست و اظهار داشت: مقام پدر و مادر شهید کمتر از خود شهید نیست.

شهردار منطقه ضمن دلجویی از مادر شهیدان شهیدی تصریح کرد: دیدار با خانواده شهدا، ادای دین به مقام والای شهید و موجب تقویت روحیه خدمتگزاری برای مسئولان است و این در حالی است که در این دیدارها، خانواده‌های شهدا چیزی برای خود نمی‌خواهند و اگر موضوعی هم مطرح می‌شود، برای بهبود وضعیت شهر و اهالی محل است.

در ادامه این دیدار، لوح تقدیری از سوی خانواده شهیدان شهیدی به منظور قدردانی از خدمات رضا شرفی در مقام شهردار منطقه ۱۰ برای تجلیل از مقام شهدا و خدمات ارزنده به منطقه داده شد.

در پایان، شهردار منطقه ۱۰ با اهدای لوحی از صبر و بردباری مادر شهیدان شهیدی تجلیل به عمل آورد.

شهیدان اسماعیل، مجید و مهدی شهیدی، فرزندان مرحوم حاج حسین شهیدی، در سنین ۲۵، ۲۰ و ۳۵ سالگی در جزیره مجنون، عملیات فتح‌المبین و شلمچه به درجه رفیع شهادت نائل شدند.

۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۶
کد خبر: 21646

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 7 =