به گزارش سهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲، مهدی صالحی شهردار منطقه ضمن تبریک هفته روابط عمومی و ارتباطات گفت: روابط عمومی واسطه اثرگذار میان مدیریت شهری، پرسنل سازمان و عموم شهروندان است و با عملکرد مناسب می تواند مردم را به حقوق شهروندی خود آگاه و زمینه را برای حل مسائل و مطالبات آنان فراهم کند.
وی با اشاره به وظایف و نقش روابط عمومی در مدیریت شهری، افزود: شهروندان به عنوان صاحبان اصلی شهر ،مخاطبان و به نوعی مهم ترین سرمایه اجتماعی شهرداری هستند و ما به عنوان کارگزار آنان موظف به حفاظت از حقوق آنها هستیم .
صالحی تاکید کرد: به کمک روابط عمومی می توان اعتماد میان مدیریت شهری و شهروندان را گسترش داد و با این اعتمادسازی بستر مشارکت آن ها در تحقق و پیشبرد برنامه های شهری را فراهم کرد .
شهردار منطقه دو با بیان اینکه امروزه در سطح جهانی مدیریت استراتژیک مطرح است، گفت: رویکرد سیاستگذاری در برنامه ها و فعالیتها ضروری است و روابط عمومی در شهرداری که یک سازمان خدمات رسان است می بایست ضمن شناسائی نیاز مخاطبان، توانمندی لازم برای انتقال برنامه های سازمان به شهروندان و ارتقاء مطالبه گری آنها را داشته باشد.
وی با اشاره به اینکه روابط عمومی وکیل مدافع سازمان در داخل و مدعی العموم در بیرون سازمان است، گفت: یک روابط عمومی موفق با آگاهی و پذیرش این مسئولیت در صورتی به اهداف خود دست پیدا می کند که پاسخگویی، اعتماد سازی انتقادپذیری، ایجاد ارتباط دوسویه اطلاع رسانی اغناکننده با استفاده از ابزارهای نوین ارتباطی و فن آوری جدید را در دستور کار خود قرار دهد.
شهردار منطقه ضمن قدردانی از زحمات روابط عمومی منطقه در حوزه اطلاع رسانی و تبلیغات اظهار داشت: امید است روابط عمومی با انرژی و آرامش بیشتر و در قالب یک تلاش برنامهریزی شده و هوشمندانه بتواند سازمان و مخاطبان را به یک نقطه تعاملی، تفاهمی و مشارکتی نزدیک سازد و رسالت خود را در راستای تحقق اهداف مدیریت شهری ایفا کند.
انتهای پیام
نظر شما