رزمایش کمک مؤمنانه در مجموعه ورزشی سلمان فارسی برگزار شد

رزمایش کمک مؤمنانه در سایه فرهنگ پهلوانی با حضور حسین اوجاقی مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری تهران و دیگر مدیران ارشد شهری پایتخت، در مجموعه ورزشی سلمان فارسی منطقه ۲۰ شهرداری پایتخت برگزار شد.

به گزارش شهر و به نقل از پایگاه خبری سازمان ورزش شهرداری تهران، مواسات مؤمنانه با حضور چهره‌های شاخصی مدیریت شهری؛ حسین اوجاقی مدیرعامل سازمان ورزش، جعفر شربیانی عضو هیئت رییسه شورای اسلامی شهر تهران، سید محمد ناظم رضوی شهردار منطقه ۲۰، امیر عرب رییس هیئت ورزش‌های زورخانه‌ای استان تهران و جمعی از پهلوانان پایتخت در مجموعه ورزشی سلمان فارسی منطقه ۲۰ برگزار شد.

شهردار منطقه ۲۰ ضمن ابراز خرسندی از حضور مدیران شهری در رزمایشی که کمک‌های مؤمنانه را در بردارد، از اقدامات سازمان ورزش در راستای احیای فرهنگ پهلوانی در محلات شهر تهران تقدیر کرد.

اوجاقی نیز حضور مدیران ارشد در عرصه‌های مختلف اجتماعی را به فال نیک گرفت و افزود: عمل به منویات مقام معظم رهبری، فرضی واجب است و مواسات مؤمنانه از فرمایشات رهبری است که باید در هر مقام و موقعیتی به آن گردن نهاد.

وی ادامه داد: امروز بیش از هر زمان دیگری به انسجام، اتحاد و کمک‌های مؤمنانه به یکدیگر نیاز داریم؛ موضوعی که در فرهنگ اصیل ایرانی و اسلامی همواره جاری بوده است.

این برنامه امروز ۲۸ اردیبهشت ماه جاری در مجموعه ورزشی سلمان فارسی منطقه ۲۰ برگزار شد.

انتهای پیام

۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۷
کد خبر: 21665

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 9 + 7 =