آغاز عملیات احداث دارالقرآن مرکزی منطقه ۱۷ در آینده نزدیک

شهردار منطقه ۱۷ از آغاز عملیات احداث دارالقرآن مرکزی این منطقه در آینده نزدیک خبر داد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۷،مراسم اختتامیه مسابقات سراسری قرآن کریم ویژه حافظان و قاریان نونهال و نوجوان دارالشهدای تهران با حضور رضا شنگی شهردار منطقه ۱۷، قربانی رئیس سازمان قرآن و عترت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی،گل محمدی رئیس آموزش و پرورش منطقه،سرهنگ تیموری فرمانده سپاه ناحیه حبیب بن مظاهر  و جمعی از مدیران شهری در حسینیه سپاه ناحیه حبیب بن مظاهر برگزار شد.

رضا شنگی، شهردار منطقه ۱۷ در این مراسم گفت:منطقه ۱۷ هم دارالشهدای تهران و هم مهد پرورش اساتید و قراء ممتاز و بین المللی کشور است.

وی افزود: درباره هر شهیدی که مطالعه می کنید متوجه می شوید شهدا با قرآن و اهل بیت(ع)مانوس بوده اند.

شنگی با اشاره به صحنه شهادت شهید حاج قاسم سلیمانی اظهار کرد: در عکس های مشاهده شده از صحنه شهادت حاج قاسم، یک جلد قرآن قطع پالتویی دیده می شود که این برای ما درس بزرگی است.

شهردار منطقه ۱۷ افزود: شهید صیاد شیرازی نیز در بحبوحه جنگ و عملیات مختلف،هرگاه فراغت کوتاهی پیدا می کردند،قرآن تلاوت می کردند.

وی با اشاره به شرایط جامعه امروز تصریح کرد: در جامعه امروز نیازمان به انس با قرآن،خیلی بیشتر از اوایل پیروزی انقلاب و دوران دفاع مقدس است.

شنگی گفت: اگر می خواهیم در فراز و نشیب های روزگار فرزندانمان دچار لغزش نشوند، شرایط انس با قرآن را برای آنها فراهم کنیم و با توجه به فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی، یکی از اتفاقات خوب برای فرزندانمان، ارتباط دادن آنها با مساجد و پایگاه های بسیج است.

شنگی خاطرنشان کرد: ان شالله به حول و قوه الهی و تدابیر شهردار تهران، ان شالله طی چندماه آینده کلنگ احداث عملیات اجرایی احداث دارالقرآن مرکزی منطقه ۱۷ به زمین خواهد خورد.

انتهای پیام/

۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۶
کد خبر: 21715

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 10 =