نسخه جدید اپلیکیشن «تهرانِ من» با قابلیت‌های متنوع منتشر شد

در نسخه جدید (۱۲.۴.۰) اپلیکیشن «تهرانِ من» قابلیت‌های سرویس مترو شامل امکان مشاهده ایستگاه‌های مترو روی نقشه، تخمین هزینه سفر بر اساس مبدا و مقصد انتخابی و امکان مشاهده و دریافت نقشه خطوط مترو اضافه شد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران، در نسخه جدید (۱۲.۴.۰) اپلیکیشن «تهرانِ من» قابلیت مسیریابی به سرویس‌های میادین میوه و تره‌بار و مراکز معاینه فنی خودرو ایجاد شده است.
از دیگر تغییرات این نسخه می‌توان به توسعه و به‌روزرسانی بخش اطلاعات کاربری و توسعه سرویس ۱۳۷ پلاس به منظور ثبت و مشاهده سوابق پیام‌های خدمات و فوریت‌های شهری، شکایت، انتقاد، پیشنهاد، تقدیر و تشکر، اشاره کرد.
شهروندان می‌توانند با مراجعه به آدرس my.tehran.ir و همچنین مارکت‌های موبایلی اندروید، نسخه جدید «تهرانِ من» را دریافت کرده و از قابلیت‌های مختلفی مانند رزرو طرح ترافیک، رزرو نوبت‌دهی معاینه فنی خودرو، خرید بلیت تک‌سفره مترو، مشاهده موجودی و خرید شارژ کارت بلیت مترو و اتوبوس، استعلام کرایه خطوط تاکسی، مشاهده و پرداخت قبوض خدماتی، مشاهده نرخ‌نامه میادین میوه و تره‌بار، جستجوی متوفی در بهشت زهرا و... بهره‌مند شوند.
گفتنی است؛ خدمات جدید اپلیکیشن «تهرانِ من» نیز درحال توسعه بوده و در نسخه‌های بعدی در اختیار شهروندان تهرانی قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام 

۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۴
کد خبر: 21823

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 10 =