افزایش رضایت‌مندی شهروندان در اولویت مدیریت شهری پایتخت است

عضو شورای اسلامی شهر تهران با حضور در جلسه ملاقات مردمی شهرداری منطقه ۱۶ اظهار داشت: پاسخگویی شایسته و تسریع در رسیدگی به مطالبات شهروندان، رضایت آنها را فراهم می کند.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۶، جعفر شربیانی با بیان اینکه حل مشکلات شهروندان هدف دیدارهای مردمی است، گفت: حضور شهروندان در این جلسات و طرح بدون واسطه مشکلات و مسائل باعث افزایش اعتماد به شورای شهر و مجموعه مدیریت شهری می شود.

او دیدارهای مردمی به جهت ارتباط رودررو با شهروندان را بسیار مهم دانست و افزود: ملاقات‌های مردمی موثرترین راهِ شناسایی مطالبات شهروندان است چرا که از این طریق ضمن احترام و تکریم ارباب رجوع، می توان در پاسخگویی به مطالبات سرعت عمل بیشتری داشت.

شربیانی، با بیان اینکه مشکلات مردم عموما مرتبط به حوزه شهرسازی است، عنوان کرد: تلاش می شود با همفکری و اهتمام ویژه، در جهت رفع چالش های پیش روی شهروندان گام های موثری برداشته شود و مدیریت شهری تلاش دارد با یک برنامه مدون، بهبود خدمت رسانی و تامین رضایت شهروندان در این منطقه را فراهم کند.

وی در پایان با تاکید بر ضرورت اتمام پروژه های در دست اقدام منطقه، از زحمات و عملکرد مدیریت شهری منطقه درخصوص اقدامات صورت گرفته در حوزه خدمت رسانی به شهروندان قدردانی کرد.

انتهای پیام

۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۸
کد خبر: 21872

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 2 =