بررسی مسائل فرهنگی منطقه ۵ با حضور عضو شورای شهر تهران

سرپرست معاونت فرهنگی و اجتماعی منطقه ۵ گفت: روز چهارشنبه ۴ خردادماه، سخنگو و عضو شورای اسلامی شهر تهران در نشست با فعالان و نخبگان فرهنگی منطقه ۵ به بررسی مسائل فرهنگی، هنری و دینی این منطقه خواهد پرداخت.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۵، روح الله حدادی با بیان اینکه در این منطقه با توجه به تنوع زیستی شاهد فرهنگ های متفاوتی هستیم که اهمیت کار در این زمینه را مهم تر خواهد کرد، اذعان داشت: برنامه های فرهنگی و اجتماعی یکی از مواردی است که در شهرداری منطقه ۵ اهمیت ویژه ای برای آن قائل هستیم و در زمینه های مختلف برای پیشبرد امور به نحو خوبی برنامه ریزی می کنیم.

او از برگزاری نشست های تخصصی برای بررسی مسائل فرهنگی و حل مشکلات پیش رو در این زمینه خبر داد و تاکید کرد: علیرضا نادعلی سخنگو و عضو شورای شهر تهران چهارشنبه مهمان شهروندان منطقه ۵ است. او ضمن دیدار با نخبگان، شهروندان و روحانیون با یکی از خانواده های معظم شهدا نیز دیدار خواهد کرد و از تعدادی از پروژه های فرهنگی و اجتماعی سطح منطقه بازدید می کند.

حدادی اذعان داشت: سخنگو و عضو شورای اسلامی شهر تهران در جریان بازدید خود از پروژه های منطقه ۵، در پایان روز و در آخرین بخش حضور خود در منطقه در نشست چهارشنبه های فرهنگی با حضور فعالان و نخبگان فرهنگی منطقه شرکت خواهد کرد.

او ادامه داد: در این نشست که حضور در آن برای عموم آزاد است نادعلی همراه با نخبگان و فعالان فرهنگی به بررسی مسائل فرهنگی،هنری و دینی منطقه ۵ می پردازند و فرصت خوبی است تا شهروندان منطقه ۵ نیز با حضور در این نشست در مورد ابعاد مختلف فرهنگی منطقه اظهارنظر کنند.

سرپرست معاونت فرهنگی و اجتماعی منطقه ۵ در پایان با دعوت از شهروندان برای حضور در این نشست گفت: این نشست چهارشنبه چهارم خرداد از ساعت ۱۸ تا اذان مغرب در مسجد امام سجاد(ع) در میدان صادقیه نبش خیابان شهید اسکندرزاده برگزار می شود.
 

انتهای پیام

۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۱
کد خبر: 21877

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 16 =