نام‌گذاری خیابان قائن به نام «شهید پاسدار حسن صیاد خدایی»/آماده‌سازی مسیر تشییع پیکر شهید

شهردار منطقه ۱۲ از آماده‌سازی محور میدان امام حسین (علیه‌السلام) و پیاده‌راه ۱۷ شهریور و سیاه‌پوش‌کردن سطح منطقه به مناسبت شهادت مظلومانه شهید پاسدار خدایی خبر داد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۲، امیر یزدی ضمن تبریک و تسلیت به مناسبت شهادت پاسدار سربلند اسلام و ایران و مدافع راستین حرم اهل بیت (علیهم‌السلام)، سرهنگ حسن صیاد خدایی به پیشگاه حضرت حجت (عجل‌الله تعالی فرجه الشریف)، مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی)، خانواده بزرگوار شهید و ملت شریف ایران گفت: به مصداق آیه شریفه «وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْیَاءٌ عِندَ رَ‌بِّهِمْ یُرْ‌زَقُونَ»، شهدای والامقام زنده‌اند و نزد پروردگارشان روزی می‌خورند.

وی با محکوم‌کردن حادثه ترور این پاسدار سرافراز انقلاب در انتهای خیابان مجاهدین اسلام که روز گذشته اتفاق افتاد، افزود: ملت شهیدپرور ایران به زیستن قهرمانانه و مجاهدت و ایثارگری در راه اسلام و انقلاب افتخار می‌کنند و این شرارت‌ها و دشمنی‌ها گواه پیروزمندی نظام مقدس اسلامی در همه دوران‌ها چه در راه کربلا در گذشته و چه در راه قدس و دمشق در دوران کنونی است.

شهردار قلب طهران از آمادگی همه‌جانبه منطقه ۱۲ در برگزاری مراسم وداع با پیکر مطهر شهید پاسدار خدایی خبر داد و بیان کرد: به همین منظور از صبح امروز مسیر مراسم تشییع که از میدان امام حسین (علیه‌السلام) آغاز می‌شود و تا میدان شهدا ادامه خواهد داشت، به‌طور ویژه پاکسازی و آماده پذیرایی از تشییع‌کنندگان شد؛ همچنین سیاه‌پوش‌کردن محل سکونت ایشان در کوچه خزعل واقع در ناحیه ۶ منطقه ۱۲ و نصب بنرهای پرتابلی در سراسر منطقه از دیگر اقدامات انجام‌شده در این حوزه است.

به گفته یزدی، نام‌گذاری خیابان قائن در همان محله به نام شهید پاسدار حسن صیاد خدایی نیز در دستور کار این منطقه قرار گرفته و به‌زودی انجام خواهد شد.

گفتنی است؛ مراسم وداع با این شهید بزرگوار نیز امروز، پنج‌شنبه ۲ خردادماه در محل معراج‌الشهدا واقع در خیابان بهشت با حضور مقامات لشگری و کشوری و جمعی از شهروندان برگزار می‌شود.

انتهای پیام

۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۱
کد خبر: 21879

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 14 =