در شصت و پنجمین جلسه شورا چه گذشت؟

سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه جلسه شصت و پنجم شورا با محوریت ارائه گزارش سازمان بوستان‌ها و فضای سبز برگزار شد، اظهار کرد: آقای مختاری سالهای طولانی در سازمان بوستانها فعالیت کرده و گزارش مفصلی از اقدامات در این سازمان و توسه فضای سبز در تهران بزرگ ارائه داد.

به گزارش خبرنگار شهر، علیرضا نادعلی در جمع خبرنگاران با بیان اینکه جلسه شصت و پنجم شورا با محوریت ارائه گزارش سازمان بوستان ها و فضای سبز برگزار شد، اظهار کرد: آقای مختاری سالهای طولانی در سازمان بوستانها فعالیت کرده و گزارش مفصلی از اقدامات در این سازمان و توسه فضای سبز در تهران بزرگ ارائه داد.

عضو شورای شهر تهران افزود: یک فوریت ارائه و پیشنهاد قائم مقامان ذیحساب شهرداری تهران در این جلسه ارائه و تمام اعضا به این طرح رأی دادند.

وی با بیان اینکه از ابتدای انقلاب اسلامی سیر مستمری در توسعه فضای سبز اتفاق افتاده است، یادآور شد: دوره های مختلف مدیریت در دولت و شهرداری که عمدتا این تغییرات سیاسی نیز هست، برخی امور دچار توقف و خلا می شوند و بسیار مهم است که استمرار برنامه ریزی مناسب طی دهه های مختلف منجر به نتیجه قابل رویت و قابل لمس شود.

نادعلی تأکید کرد: توسعه فضای سبز در تهران از ابتدای انقلاب تاکنون روال خود را در ادوار مختلف شهرداری طی کرده و شدت و سرعت متفاوتی داشته اما اتفاق افتاده است.

عضو شورای شهر تهران با تأکید بر برنامه ریزی و کنترل تولید خودرو و شماره گذاری آن تصریح کرد: پر کردن شهرها از خودروها به شکل افراطی در مقابل توسعه فضای سبز سرعت فزاینده ای دارد. اگر سیاستها در حوزه ترافیک معنا و مفعوم بهتری پیدا می کرد توسعه فضای سبز رخ نشان می داد و مشخص می شد که چه میزان توفیق داشتیم.

نادعلی یادآور شد: در بسیاری از فضاهایی که شاید برای ما رویت پذیر نبوده، از جمله پادگان ها و نهادهای دولتی، فضای سبز که صدها هکتار مساحت داشته، درختکاری صورت گرفته که ظرف ۱۵ سال قابلیت تبدیل به بوستان جنگلی را دارد.

انتهای پیام/

۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۹
کد خبر: 21932

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 8 =