اعلام تمهیدات ترافیکی اجتماع «سلام فرمانده»

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ تمهیدات ترافیکی اتخاذ شده برای برگزاری اجتماع «سلام فرمانده» در ورزشگاه آزادی را تشریح کرد.

به گزارش شهر، محمدحسین حمیدی، درباره تشریح تمهیدات ترافیکی اجتماع خانوادگی «سلام فرمانده» در ورزشگاه آزادی تهران اظهارکرد:‌ این برنامه در ساعت ۱۷ روز پنجشنبه، پنجم خردادماه، برگزار می‌شود و با توجه به اینکه پیش‌بینی می‌شود افراد زیادی در آن شرکت کرده و اجتماع با شکوهی را رقم بزنند، پلیس راهنمایی و رانندگی نیز تمهیدات ترافیکی خود را در معابر منتهی به محل برگزاری این مراسم اعمال کرده است.  

وی با بیان اینکه پلیس راهور تهران بزرگ با کلیه امکانات و تجهیزات اجرای طرح ترافیکی این مراسم را در دستورکار خود قرار داده است، گفت:‌ بر این اساس از ساعت ۱۳ روز پنجشنبه تمهیدات و استقرار پلیس در اطراف مجموعه ورزشی آزادی آغاز شده و تا پایان مراسم و تخلیه ورزشگاه و معابر اطراف آن از شرکت‌کنندگان ادامه خواهد داشت.

حمیدی با بیان اینکه این محدودیت‌های ترافیکی با تشخیص فرمانده میدان و در صورت لزوم اجرا خواهد شد، گفت:‌ درباره محدودیت‌های تردد، تمهیداتی در شرق به غرب آزادراه به سمت چوگان شمال (پل غربی)،   شرق به غرب آزادراه به سمت شمال شیشه مینا (پل شرقی)، غرب به شرق آزادراه به چوگان شمال (پل غربی)،   جنوب به شمال بلوار چوگان  قبل از پل آزادراه نبش خیابان ولیعصر، جنوب به شمال بلوار شیشه مینا قبل از پل آزادراه، غرب به شرق حکیم ورودی به  بلوار جهاد جنوبی و غرب به شرق بلوار شهرک آفتاب ورودی به بلوار غربی ورزشگاه پیش‌بینی شده که در صورت نیاز با تشخیص فرمانده میدان اجرا می‌شود.

وی درباره محل‌های پارک وسایل نقلیه در اجتماع سلام فرمانده نیز گفت:‌ پارکینگ های ضلع شرقی و غربی استادیوم آزادی، بلوار ضلع غربی و شرقی استادیوم و بلوار شیشه مینا و چوگان و خیابان ولیعصر(عج) و خیابان‌های فرعی داخل شهرک آزادی برای این موضوع در نظر گرفته شده است و علاوه بر آن ناوگان حمل و نقل عمومی نظیر مترو و اتوبوسرانی نیز قابل استفاده است. همچنین در صورت نیاز به محل‌های جدید پارک خودرو، شرق به غرب آزادراه شهید فهمیده، غرب به شرق بزرگراه حکیم و  شمال به جنوب بزرگراه باکری به عنوان محل‌های جایگزین پیش‌بینی شده است.

به گفته رییس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ؛ با توجه به هماهنگی‌های صورت گرفته ون و اتوبوس برای انتقال افراد از محل پارکینگ‌ها تا درهای اصلی ورزشگاه آزادی پیش‌بینی شده است.

حمیدی به افرادی که قصد حضور در این اجتماع را دارند، توصیه کرد:‌ استفاده از وسایل نقلیه عمومی خصوصا مترو و اتوبوس، حضور به موقع عدم مراجعه در دقایق آخر قبل از شروع مراسم و همکاری با عوامل پلیس راهور در چینش خودروها در پارکینگ‌ها جزو مواردی است که باید مورد توجه قرار دهند.

وی به افرادی که بعد از ظهر پنجشنبه قصد رفتن به سمت کرج را دارند توصیه کرد که به جای استفاده از آزادراه از محورهای دیگر مانند بزرگراه شهید خرازی، شهید همدانی و شهید لشگری استفاده کنند.

منبع: ایسنا

انتهای پیام/

۴ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۸:۱۲
کد خبر: 21980

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 12 =