افزایش ۴۰درصدی مال‌الاجاره خودروهای استیجاری شهرداری و یکسان‌سازی پرداختی‌ها

جباری از افزایش ۴۰ درصدی نرخ خدمات خودروهای استیجاری و یکسان‌سازی در پرداختی خودروهای شخصی و تاکسی در شهرداری تهران خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شرکت خودرو سرویس شهر، افشین جباری با اعلام خبر افزایش ۴۰درصدی مال‌الاجاره خودروهای استیجاری شهرداری و یکسان‌سازی پرداختی‌ها گفت: با پیگیری‌های مستمر آقای محمودی آشتیانی مدیرکل محترم پشتیبانی شهرداری تهران و با دستور آقای فروزنده معاون محترم توسعه سرمایه انسانی و آقای فلاح معاون محترم مالی و اقتصاد شهری و علی‌رغم همه مضیقه‌های مالی مدیریت شهری، امسال در چارچوب سیاست‌گذاری‌های معیشتی شهردار محترم تهران اتفاقات خوبی برای همکاران راننده رقم خورد. از جمله افزایش ۴۰درصدی نرخ خدمات خودرویی که بیشترین افزایش نرخ در همه ادوار گذشته است.

مدیرعامل شرکت خودرو سرویس شهر افزود: این افزایش نرخ از ابتدای سال در نظر گرفته شده و مابه‌التفاوت فروردین ماه نیز همزمان با پرداختی اردیبهشت به صورت جداگانه به حساب همکاران راننده واریز شد. مابه‌التفاوت پرداختی رانندگان شاغل در سازمان‌ها و شرکت‌های تابعه شهرداری نیز متعاقبا و پس از تامین منابع از طرف محل واحد خدمت، قابل پرداخت خواهد بود.

وی تصریح کرد: همچنین بعد از ۲ سال نرخ پرداختی به خودروهای شخصی و تاکسی در مدل‌های مشابه یکسان شد و اثرگذاری مدل خودروهای وانت نیز در پرداختی‌‎ها برداشته شد تا دغدغه همکاران خوب‌مان در این زمینه هم برطرف شود.

جباری همچنین از پرداخت ۲۰ ساعت کارکرد تشویقی جدای از ساعت کارکرد ماهانه به همکاران راننده شرکت خودرو سرویس شهر در شهرداری تهران خبر داد و گفت: ساعت کارکرد تشویقی به میزان ۲۰ ساعت برای همکاران راننده شهرداری تهران درنظر گرفته شده است که در قالب سامانه سهند پرداخت خواهد شد. لذا ضروری است تمامی همکاران عزیز در همه واحدها نسبت به نصب و فعال‌سازی سامانه سهند اقدام نمایند تا خللی در پرداخت تشویقی صورت نگیرد. ۲۰ ساعت کارکرد تشویقی سهند از فروردین ماه درنظر گرفته شده و به امید خدا در پرداختی خرداد ماه در آیتمی جداگانه در فیش حقوقی همکاران پرداخت خواهد شد.

مدیرعامل شرکت خودرو سرویس شهر خاطرنشان کرد: ما در شرکت خودرو سرویس شهر با نگاه و همراهی ارزشمند مدیران ارشد شهرداری تهران با همه وجودمان برای رفع دغدغه‌های همکاران خدوم راننده تلاش می‌کنیم و در این مسیر چشم به دعای خیر این عزیزان داریم.

انتهای پیام/

۷ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۱
کد خبر: 22033

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 6 =