کاهش مصرف انرژی با بهره‌وری از فناوری‌های نوین

در راستای کاهش آلایندگی های محیط زیستی و بالابردن شاخص های زیست محیطی، جلسه نظام مدیریت استاندارد ISO۱۴۰۰۱:۲۰۱۵ با حضور مدیرکل محیط زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران، شهردار منطقه ۹ و معاونین منطقه برگزار و گواهینامه ایزو ۱۴۰۰۱:۲۰۱۵ تمدید شد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۹، به منظور تحقق مصوبه نوزدهم شورای اسلامی شهر تهران(دوره سوم) با موضوع اجرای نظام مدیریت محیط زیست و ممیزی نگهداشت نظام مدیریت استاندارد، تمدید گواهینامه ایزو ۱۴۰۰۱:۲۰۱۵ منطقه ۹ انجام شد.
در این جلسه، سید محمد رحیم مرتضوی شهردار منطقه ۹ ضمن بیان دغدغه ها و نگرش های محیط زیستی بر اجرای بیشتر قوانین و تعهدات در این زمینه تاکید کرد.
وی با اشاره به خط مشی و چشم اندازهای محیط زیستی منطقه ۹ افزود: رعایت قوانین و مقررات مرتبط، کنترل و کاهش مشکلات محیط زیستی منطقه براساس نتایج شناسایی و ارزیابی جنبه های محیط زیستی با رویکرد چرخه حیات، ترویج و ارتقاء فرهنگ محیط زیستی، بهره وری از فناوری های نوین و هوشمند و کاهش مصرف انرژی در راستای دستیابی به  اهداف و بهبود عملکرد محیط زیستی منطقه از جمله اولویت هاست.
شینا انصاری مدیرکل محیط زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران هم در این جلسه ضمن بیان اهداف و برنامه های سازمان بر مبنای استاندارد ایزو ۱۴۰۰۱ ، بر کاهش مصرف انرژی و استفاده از انرژی های تجدید پذیر تاکید کرد.
در خاتمه نقاط قوت و فرصت های بهبود استخراج شده از سوی گروه ممیزی عنوان و ضمن اعلام وضعیت بسیار مطلوب عملکرد محیط زیستی موجود، منطقه ۹ شایسته تمدید گواهینامه ایزو ۱۴۰۰۱:۲۰۱۵ شد.

انتهای پیام

۷ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۵
کد خبر: 22061

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 3 =