سازمان زیباسازی در حوزه صرفه‌جویی در مصرف آب ورود کند

رئیس کمیسیون نظارت و حقوقی شورای اسلامی شهر تهران با تأکید بر رعایت مصرف آب در پایتخت اظهار کرد: سازمان زیباسازی در خصوص فرهنگسازی در زمینه صرفه جویی در مصرف آب اقدام کند.

به گزارش خبرنگار شهر، مهدی اقراریان در شصت و ششمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران با تأکید بر رعایت مصرف آب در پایتخت اظهار کرد: سازمان زیباسازی در خصوص فرهنگسازی در زمینه صرفه جویی در مصرف آب اقدام کند.

عضو شورای شهر تهران در ادامه یادآور شد: در خصوص مشکلات مردم منطقه ۲۲ در زمینه آب و فاضلاب باید اقدامات جدی صورت بگیرد. این موضوع بسیار با اهمیت است و این عدم توجه می تواند باعث عدم ایمنی ساختمان ها و ایجاد فرونشست زمین شود.

وی ادامه داد: بخشی از اکوسیستم سبز شهر تهران در منطقه ۲۲ است که تنفس مردم را تأمین می کند. استاندار تهران نیز با دغدغه جدی و ویژه تری در این زمینه اقدام کند تا قبل از اینکه چالش دیگری را شاهد باشیم به موضوع رسیدگی شود.

عضو شورای شهر تهران با بیان اینکه اگر شورا وارد عمل شود بخشی از مشکلات مردم حل خواهد شد، تأکید کرد: رسیدگی به مشکلات آب و فاضلاب این منطقه نیاز به سرعت بخشی دارد.

وی با اشاره به اینکه شهرداری منطقه ۲۲ تلاش های خوبی را داشته است، گفت: با این وجود شاهد عقب افتادگی هایی هستیم که باید تلاش شود تا این عقب ماندگی ها جبران شود.

مهدی پیرهادی رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تهران نیز در این خصوص گفت: در منطقه ۲۲ در خرگوش دره و محله آبشار کلنگ زنی تصفیه خانه محلی انجام شده است. 

انتهای پیام/

۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۵
کد خبر: 22122

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 0 =