مسابقات «محله قهرمان» برگزار می‌شود/راه‌اندازی ایستگاه‌های ورزشی مادر و دختر در تابستان

معاون ورزش بانوان سازمان ورزش شهرداری تهران گفت: یکی از برنامه های مهم ما برنامه «محله قهرمان» است که قرار است از سطح محله تا سطح شهر تهران در ۸ رشته که سه رشته تیمی و ۵ رشته انفرادی است، برگزار شود.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۷، اولین نشست هم اندیشی مدیران ورزش بانوان مناطق ۲۲ گانه به میزبانی شهرداری منطقه ۱۷ در سالن کنفرانس شهرداری منطقه برگزار شد. در این جلسه، مرجان میرزایی قاضی معاون ورزش بانوان سازمان ورزش شهرداری تهران و مدیران ورزش بانوان مناطق ۲۲ گانه حضور داشتند.

معاون ورزش بانوان سازمان ورزش شهرداری تهران در خصوص اهداف برگزاری این جلسه، گفت: برگزاری چنین جلساتی برای پیشبرد برنامه ها و اهداف بانوان در سطح مناطق ۲۲ گانه لازم است، بنابراین اولین جلسه هم اندیشی جهت آشنایی با مدیران ورزش مناطق و تقدیر و تشکر از آنها برای اقدامات اخیر و جام رمضان برگزار شد.

وی افزود: همچنین در این جلسه درخصوص برنامه های آتی، برنامه ریزی هایی در سطح مناطق انجام شد. یکی از برنامه های مهم ما برنامه «محله قهرمان» است که قرار است از سطح محله تا سطح شهر تهران در ۸ رشته که سه رشته تیمی و ۵ رشته انفرادی است، برگزار شود.

میرزایی با اشاره به زمان ثبت نام این مسابقات، اظهار کرد: زمان ثبت نامه این مسابقات از ۲۴ اردیبهشت لغایت ۲۴ خردادماه است و زمان شروع مسابقات، از اول تیرماه است که برخی از ثبت نام ها انجام شده است.

معاون ورزش بانوان سازمان ورزش شهرداری تهران تصریح کرد: لینک ثبت نام این مسابقات به امور مساجد ارسال شده، چراکه برای ما مسجد محوری مهم است، همچنین از طریق تمام مجموعه های شهرداری اطلاع رسانی های لازم انجام گرفته است. فینال این مسابقات در دهه فجر خواهد بود.

وی با اشاره به ارزیابی این جلسه گفت: جلسه خوبی بود، چراکه هم اندیشی باعث بالا رفتن ظرفیت انتقاد بین دو طرف می شود. همچنین پیشنهادهایی، هم از سوی بنده و هم مدیران ورزش مناطق ارائه شد که می تواند به مشارکت شهروندان بانوی شهر تهران در فعالیت های ورزشی کمک کند.

میرزایی افزود: علاوه بر مباحث فوق، در خصوص  ایستگاه های فعالیت بدنی و ورزش شهروندی نیز بحث و تبادل نظر شد که این ایستگاه ها می توانند به صورت تخصصی و برای سالمندان و گروه های خاص باشند. همچنین این پتانسیل در شهر تهران وجود دارد که می توانیم ایستگاه هایی به صورت مادر و دختر در تابستان داشته باشیم تا دختران در کنار مادران خود حضور داشته باشند.

وی خاطرنشان کرد: از دیگر مباحث این جلسه پیش بینی مسابقات پارالمپیاد بود که میزبان ها مشخص شدند تا تمام بانوان شهر اعم از کم توان و توانمند بتوانند حضور حداکثری در فعالیت های ورزشی داشته باشند.

انتهای پیام/

۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۱
کد خبر: 22142

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 9 =