اجرای عملیات بازگشایی معبر سواره‌رو منتهی به خیابان شیرازی

برخلاف طرح تفصیلی، کوچه بهار دوم منشعب از خیابان شیرازی جنوبی که در سنوات گذشته بن بست بود، به منظور کاهش تاخیر در شبکه معابر اطراف آن، از سمت خیابان شیرازی بازگشایی شد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی منطقه ۳، مریم نخعی پور معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه گفت: تسهیل در عبور و مرور شهروندان از اقدامات مهم در مدیریت شهری است که شهرداری منطقه ۳ با فراهم‌آوردن شرایط لازم در نقاطی که از حجم بالای ترافیکی رنج می برند، تلاش می کند تا مشکلات را رفع کند.
نخعی پور اظهار داشت: برای اجرای این راه دسترسی، ابتدا سامان‌دهی مسیر با حذف مشکلات موجود و بهبود آن را در دستور کار قرار دادیم که برای این کار در چند مرحله، زیرساخت‌هایی مانند هدایت‌های آب‌های سطحی، جدول‌گذاری، زیرسازی و آسفالت‌ریزی انجام شد.
معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه ۳ افزود: بازگشایی معابر به منظور دسترسی آسان به سایر نقاط شهری، تسهیل در عبور و مرور شهروندان و کاهش حجم ترافیک صورت می پذیرد.  
او گفت: در سنوات گذشته بر خلاف طرح تفصیلی تهران اقداماتی در خصوص بعضی معابر اتفاق افتاده بود که مشکلاتی را برای اهالی به وجود آورده بود که در حال شناسایی این موضوعات و اجرای راهکارهای مناسب هستیم.

انتهای پیام 

۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۶
کد خبر: 22146

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 7 =