پرشور کردن صفوف نماز از هنرهای امام جماعت است

یکشنبه، ۸ خرداد ۱۴۰۱، مراسم تکریم و معارفه امام جماعت شرکت نوسازی عباس آباد با حضور حجت الاسلام و المسلمین صادق زاده، رئیس مرکز فعالیت های دینی شهرداری تهران انجام شد.

به گزارش شهر، امام جماعت نمازخانه مرکزی شرکت نوسازی عباس آباد حجت الاسلام والمسلمین شادلو پس از ۷ سال اقامه نماز جماعت و ترویج علوم دینی و برگزاری مجالس وعظ و خطابه در شرکت نوسازی عباس آباد  جای خود را به حجت الاسلام علی نیا از روحانیون جوان مرکز فعالیت های دینی شهرداری تهران داد.  جلسه تکریم و معارفه در بین دو نماز ظهر و عصر با حضور و سخنرانی حجت الاسلام صادق زاده رئیس مرکز فعالیت های دینی شهرداری تهران و همچنین سید محمد حسین حجازی مدیرعامل شرکت نوسازی عباس آباد برگزار شد.
حجت السلام والمسلمین جواد صادق زاده در این مراسم ضمن اینکه جذب نمازگزار و پر شور کردن صفوف نماز جماعت را از هنرهای امام جماعت دانست به ویژگی های یک نماز جماعت خوب و اثرگذار اشاره کرد و گفت: فضای ظاهری و سخت افزاری نمازخانه ها در ادارات مهم هستند که زیبا، آراسته و منظم باشند و هم روح و باطن و شخصیت جذاب و خوش برخورد امام جماعت و همه دست اندرکاران برگزاری نمازجماعت برای باشکوه تر شدن صفوف نماز جماعت موثر هستند.
وی اهتمام ویژه شرکت نوسازی عباس آباد در برگزاری نماز جماعت و حضور حداکثری پرسنل و مدیران این شرکت در نماز جماعت را نشانه توجه به این امر مهم دینی برشمرد و از امامان جماعت در همه دستگاه‌ها خواست تا با اخلاق نیکو و توجه به نکات ظریف و تاثیرگذار در روابط اجتماعی با پرسنل بتوانند آنها را جذب نماز جماعت کنند.
در پایان جلسه با تقدیم لوحی از خدمات حجت الاسلام شادلو تقدیر و تکریم شد.

انتهای پیام 

۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۸:۳۸
کد خبر: 22157

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 6 =