تلاش برای تجهیز ناوگان اتوبوسرانی تهران به ۶ هزار و ۵۰۰ دستگاه اتوبوس تا پایان سال/هزار و ۴۰۰ دستگاه اتوبوس بازسازی می‌شوند

جلسه هم اندیشی مدیران و معاونان شرکت های بخش خصوصی با مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران در محل سالن جلسات این شرکت برگزار شد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شرکت واحد اتوبوسرانی تهران؛ بهرام نکاحی ضمن قدردانی از همکاران بخش خصوصی که همواره در مراسم، مناسبت ها و ایام خاص دوشادوش شرکت واحد در خدمات رسانی به شهروندان شریف تهرانی از هیچ تلاش و کوششی فروگذار نکرده اند، گفت: امیدوارم امسال با برنامه ریزی و تلاش مضاعف بتوانیم اتفاقات و تحولات جدیدی را در حوزه اتوبوسرانی رقم بزنیم.
وی با اشاره به نگاه ویژه شهردار محترم و اعضای معزز شورای اسلامی شهر تهران به توسعه حمل ونقل عمومی خصوصاً اتوبوسرانی پایتخت، اظهار داشت: در سال جاری با حمایت های مدیریت شهری بنا داریم در موضوع بازسازی و نوسازی ناوگان اتوبوسرانی گام‏های بلندی برداریم و در این زمینه از همه همکاران بخش خصوصی دعوت می کنیم که در حد بضاعت و توان، پای کار بیایند.
نکاحی با بیان اینکه تجهیز ناوگان اتوبوسرانی تهران به ۶۵۰۰ دستگاه اتوبوس فعال را تا پایان سال ۱۴۰۱، برنامه ‏ریزی و هدف‏گذاری کرده ایم، تصریح کرد: با اقدامات و برنامه ریزی های صورت گرفته، امسال تعداد۱۴۰۰ دستگاه اتوبوس، بازسازی و تعداد ۲۴۵۰ دستگاه نیز نوسازی خواهند شد که به این منظور در مورد توان و ظرفیت بخش خصوصی حساب ویژه باز کرده ایم.
مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران با تاکید بر ضرورت اصلاح فرایندهای آسیب زای گذشته و تشریح نحوه واگذاری خطوط به بخش خصوصی در گام دوم ، خاطر نشان کرد: خصوصی‏ سازی در ابتدای کار مشکلاتی داشته و به این منظور می بایست با رفع نواقص و ضعف های موجود در فرآیند خصوصی سازی، استفاده از روش ‏ها و بسته های حمایتی برای نوسازی ناوگان و همچنین، شفاف سازی حداکثری در امور و تمرکز بر ارائه خدمات در خور شأن مردم شریف تهران، بتوانیم به اهداف از پیش تعیین شده، نائل شویم.
گفتنی است، در این جلسه مدیران بخش خصوصی موضوعات و مواردی را پیرامون حوزه کاری خویش، مطرح کردند. در پایان این جلسه با اهدای لوح سپاس از ایشان تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیام

۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۸:۴۸
کد خبر: 22218

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 9 + 9 =