اعزام ماشین‌آلات و نیروهای خدمات شهری منطقه۱۷ به بهشت زهرا(س)

معاونت خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه ۱۷ طبق رسم هر ساله، امسال نیز نیروهای خدمات شهری و ماشین آلات مخصوص رفت و روب و شست و شو جهت آماده سازی برای مراسم ارتحال حضرت امام(ره) را اعزام کرده است.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۷، به مناسبت فرارسیدن ایام رحلت جانسوز بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران، شهرداری های مناطق ۲۲ گانه شهر تهران، جهت نظافت و شست و شوی پهنه های تعیین شده اطراف حرم مطهر امام راحل و بهشت زهرا برای آماده سازی برگزاری مراسم رحلت امام (ره)، نیروی انسانی و ماشین آلات مخصوص را به بهشت زهرا اعزام کرده است. 

رضا شنگی شهردار منطقه ۱۷ به همراه ابراهیم کوه نژاد معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه، جمعی از مدیران شهری و سلطانی یکی از مسئولین سازمان بهشت زهرا از خدمات ارائه شده توسط عوامل خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه ۱۷ بازدید کردند.

شنگی از نیروهای خدمات شهری حاضر در این عملیات اجرایی تقدیر و تشکر کرد که خادمانه و خالصانه اطراف حرم و بهشت زهرا (س) را برای برگزاری مراسم رحلت امام خمینی(ع) آماده می کنند.

معاونت خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه ۱۷ طبق رسم هر ساله، امسال نیز نیروهای خدمات شهری و ماشین آلات مخصوص رفت و روب و شست و شو جهت خدمت رسانی را به بهشت زهرا اعزام کرده است.

با توجه به پهنه بندی و تعیین حدود برای هر منطقه جهت خدمت رسانی، ۲۵۰ هزار متر مربع از اطراف حرم مطهر امام (ره) به شهرداری منطقه ۱۷ واگذار شده است.

از این حدود تعیین شده، ۲۸ هزار و ۸۰۰ متر مربع محوطه اداری و سوله ها و بقیه پهنه تعیین شده، مربوط به ۹ قطعه از اموات است. این پهنه تعیین شده شامل یک خیابان اصلی شمال به جنوب و ۵ خیابان فرعی شرق به غرب و ۲ میدان گاه است.

روزانه حدود ۲۰ الی ۲۵ نیروی خدمات شهری برای شست و شو و رفت و روب از شهرداری منطقه ۱۷،  به بهشت زهرا اعزام می شوند. علاوه بر شست و شو خدمات دیگری نیز انجام می شود که شامل کند و کوب زیردرختان، هرس پاجوش های درختان، هرس شاخه های مزاحم و هرس شاخه های خشک است.

علاوه بر اعزام نیروهای خدمات شهری، ماشین آلات مخصوص شست و شوی جداول، جاروی بزرگراهی جهت رفت و روب معابر، ماشین واترجت جهت شست و شوی تابلوها و المان های ترافیکی و مبلمان شهری و تانکر جهت شست و شوی پیاده رو و آب پاشی معابر، خودرو خاور جهت جمع آوری سرشاخه ها و خاک های مازاد و ماشین باب کت جهت ساماندهی و جمع آوری خاک ها و نخاله های حجیم به بهشت زهرا اعزام می شوند.

این خدمات از ۴ خرداد ماه شروع شده و تا پایان روز ۱۴ خردادماه ادامه دارد. لازم به ذکر است نیروهای خدمات شهری و ماشین آلات ذکر شده در روزهای ۱۳ و ۱۴ به صورت شبانه روزی در بهشت زهرا مستقر بوده و خدمت رسانی می کنند.

طی ده روز خدمت رسانی عوامل خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه ۱۷، روزانه ۲۵ هزار متر مربع از پهنه تعیین شده توسط نیروهای خدماتی شست و شو و رفت و روب می شود، همچنین ۳ هزار متر مربع کند و کوب  انجام و ۵۰ اصله درخت  هرس و هرس پاجوش پاجوش و ۵ هزار متر مربع از جداول شست و شو می شوند. همچنین حدود ۴ هزار متر مربع معبر و خیابان، تابلو و المان های ترافیکی در این ایام شست و شو می شوند.

انتهای پیام/

۱۰ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۱
کد خبر: 22247

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 0 =