رفت و روب ۸ هزار متر از مساحت حرم مطهر امام خمینی (ره) توسط نیروهای خدماتی منطقه ۴

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه ۴ تهران از ارائه خدمات مختلف به زائران مراسم بزرگداشت سالگرد ارتحال حضرت امام (ره) خبر داد و گفت: پردیس فرهنگی منطقه چهار در روز چهاردهم خرداد آماده خدمت رسانی به زائران است.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۴، رضا معلم ضمن تسلیت ایام ارتحال امام خمینی ارواحنا فداه با اشاره به اقدامات حوزه معاونت خدمات شهری در پهنه منطقه ۴ حرم مطهر گفت: این منطقه به سهم خود همگام با سایر مناطق و سازمان ها نسبت به اعزام نیروهای کارگری جهت نظافت و رفت و روب معابر و نیروهای خدماتی جهت رفاه و آسایش زائران اقدام می کند.
وی با بیان اینکه تجهیزات جهت اسکان موقت کارگران اعزامی نیز تهیه و آماده شده است، افزود: در این راستا، ضمن اعزام بیش از ۴۰ نیروی خدماتی؛نسبت به پاکسازی، نظافت، علف کشی  و ... به صورت روزانه در ضلع شمالی حرم مطهر  اقدام می شود.
معلم افزود: در چند روز اخیر ۸۰۰۰ مترمربع از پهنه ی در اختیار منطقه پاکسازی شد. علاوه بر آن، تسطیح زمین های بایر، علف تراشی، شستشوی جداول و گاردریل ها و شستشوی جداول پهنه منطقه ۴ به متراژ ۱۸۰۰۰ متر مربع توسط یک دستگاه گریدر اجرا شد.
معاون شهردار منطقه ۴ در پایان گفت: امیدواریم با اقدامات انجام گرفته از سوی معاونت های خدمات شهری و فرهنگی اجتماعی این منطقه بتوانیم مثل هرسال قدمی در بزرگداشت این مراسم گرانقدر برداشته و در خدمت شهروندان گرامی باشیم.

 انتهای پیام

۱۰ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۱
کد خبر: 22250

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 14 =