هدف از دیدارهای مردمی در مساجد رسیدگی به مشکلات و درخواست‌های آنان است

حجت الاسلام و المسلمین آقامیری عضو و نایب رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران در راستای رسیدگی به درخواست های شهروندان، با حضور در مسجد رضوی با اهالی محله شیخ صدوق منطقه ۲۰ دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۰؛ در پی دیدارهای مردمی عضو شورای شهر با شهروندان در مساجد، حجت الاسلام و المسلمین آقامیری به  همراه ناظم رضوی شهردار ،معاونین و شهرداران نواحی منطقه ۲۰ با حضور در مسجد رضوی  ضمن گفتگوی صمیمانه با اهالی و بررسی مشکلات و نیازمندیهای آنها گفت: ما همواره پیگیر پاسخگویی به مشکلات شهروندان هستیم و با انجام دیدارهای مردمی در مساجد به مشکلات و درخواستهای آنها رسیدگی می شود.

سید محمد ناظم رضوی شهردار منطقه با اشاره به اینکه در این منطقه تعامل و همکاری خوب شهروندان با مدیریت شهری را شاهد هستیم و ظرفیت بالای فرهنگی و مذهبی شهروندان موجب ایجاد انگیزه در مسئولین شهری می شود، گفت: امسال در شورای شهر تهران بودجه خوبی به مناطق جنوبی اختصاص داده شده و بر همین اساس در منطقه ۲۰ نیز اجرای فعالیت های عمرانی برنامه ریزی شده است.

او ضمن تشریح مشخصات محله شیخ صدوق ادامه داد: این محله در محدوده ناحیه یک قرار دارد و با تشکیل جلسات متعدد با معتمدین محل و پیگیری مسئولین شهرداری ناحیه، مسائل و نیازمندیهای شهروندان بررسی و رسیدگی شده است.

 ناظم رضوی با اشاره به افتتاح مجموعه ایوان ری به عنوان مجموعه ای فرامنطقه ای با ظرفیت های فرهنگی و اجتماعی و همچنین بهره برداری از بوستان شمسه در مجاورت آثار تاریخی برج طغرل و آرامگاه شیخ صدوق در این محله گفت: احداث مسیر دوچرخه، پیاده روسازی و لوله گذاری در برخی معابر، تعویض و مرمت چمن مصنوعی تعدادی از بوستان ها، بهسازی روشنایی بوستان ها و ایزوگام تعدادی از مساجد در راستای بهسازی و رفع نیازهای این محله انجام شده است.

شهردار منطقه تاکید کرد : درخواست های شهروندان این محله از جمله احداث بازار میوه و تره بار و رفع محدودیت ساخت و ساز در محدوده برج طغرل در حال بررسی و پیگیری است.

انتهای پیام 

۱۰ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۸
کد خبر: 22252

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 9 =