درخواست رئیس مرکز ارتباطات شهرداری تهران از مدیران رسانه‌ها برای تکمیل بانک اطلاعاتی

رئیس مرکز ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری تهران از مدیران رسانه‌ها خواست به منظور تخصیص طرح ترافیک خبرنگاری نسبت به تکمیل بانک اطلاعاتی ویژه این موضوع اقدام نمایند. 

عبدالمطهر محمدخانی رئیس مرکز ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری تهران در گفت‌وگو با خبرنگار شهر، درباره شیوه تخصیص سهمیه طرح ترافیک ویژه خبرنگاری بیان داشت: ثبت‌نام خبرنگاران متقاضی دریافت طرح همچنان ادامه دارد.

وی با اشاره به شاخص‌های تعیین سهمیه طرح ترافیک برای رسانه‌های مختلف اضافه کرد: چنان‌که قبلاً اطلاع‌رسانی شده بود، سهمیه هر رسانه باتوجه به ویژگی‌هایی از جمله سابقه فعالیت، دوره انتشار، گستره مخاطبان و تعداد خبرنگاران فعال ارزیابی شده و بعد از تشکیل کمیته تسهیم، اختصاص خواهد یافت.

رئیس مرکز ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری تهران در ادامه از همه مدیران محترم و مسئولان رسانه‌ها درخواست کرد به منظور تجمیع بانک اطلاعات رسانه‌های فعال در شهر تهران، نسبت به تکمیل فرمی که به این منظور تهیه شده و از پیوند http://yun.ir/fgwk32 قابل دسترسی است، اقدام نمایند.

محمدخانی در خاتمه تأکید کرد: بدیهی است تکمیل دقیق این اطلاعات از سوی مدیران محترم رسانه‌ها مبنای تصمیم‌گیری کمیته تسهیم در تخصیص طرح ترافیک ویژه خبرنگاران رسانه‌های مختلف خواهد بود.

انتهای پیام/
 

۱۰ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۶
کد خبر: 22255

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 0 =