فراخوان تاکسیرانی برای شناسایی و حمایت از تاکسیرانان درگیر با بیماری‌های خاص

معاون فنی و بهره‌برداری سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران از ثبت‌نام رانندگان تاکسی دارای بیماری خاص خبر داد.

به گزارش شهر، سید علی محتشمی پور با اعلام خبر فراخوان ثبت‌نام از رانندگان تاکسی دارای بیماری خاص گفت: بالغ بر ۸۰ هزار راننده در ناوگان تاکسیرانی شهر تهران فعال هستند که سال گذشته یک بررسی میدانی نشان داد که برخی از این افراد و یا بستگان درجه یک آنها با بیماری‌های خاص درگیر هستند.

او با بیان اینکه سازمان تاکسیرانی در جهت ارائه خدمات رفاهی به رانندگان متمرکز بر حمایت ویژه از رانندگان دارای بیماری خاص شده است، ادامه داد: برهمین اساس در قسمت باشگاه رفاه سایت سازمان تاکسیرانی به نشانی Taxiclub.tehran.ir فضایی در نظر گرفته شده و از تاکسیرانانی که خودشان یا بستگان درجه یک آنها دارای بیماری خاص است، درخواست کردیم اطلاعاتشان را در این سامانه ثبت کنند.

محتشمی پور اضافه کرد: این طرح بر شناسایی مبتلایان به ۱۰ نوع بیماری خاص بر اساس دسته‌بندی متداول مراکز بهداشتی متمرکز است که این بیماری‌ها عبارتند از سرطان، بیماری‌های قلبی و عروقی، سیستم عصبی،‌ خون‌سازی و ایمنی، گوارش، تنفسی و... که از رانندگان درخواست کردیم نوع بیماری خود را از بین این دسته‌بندی تعیین کنند تا بتوانیم برای آنان خدمات ویژه، هدفمند و موثر برنامه‌ریزی و اجرا کنیم.

بنا بر گزارش ایسنا، او با بیان اینکه در ابتدای شیوع کرونا،‌ با تکیه بر اطلاعاتی که توسط همین فرآیند از سال پیش جمع‌آوری کرده بودیم توانستیم برخی اقلام ضروری بهداشتی و معیشتی ویژه را میان این افراد توزیع کنیم، گفت: برای همه رانندگان دارای بیماری خاص برنامه حمایتی ویژه داریم که در ابتدا لازم است جامعه هدف شناسایی شود و به همین دلیل از رانندگان مرتبط می‌خواهیم با مراجعه به سامانه اطلاعات درمانی خود را وارد کنند.

۱۹ تیر ۱۳۹۹ - ۲۰:۰۰
کد خبر: 2226

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 15 =