نصب وسایل بازی و کفپوش ایمن در بوستان‌های منطقه۲

مدیر فضای سبز منطقه ۲ گفت: عملیات نصب وسایل بازی کودکان و کفپوش ایمنی در بوستان های منطقه ۲ پایان یافت.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲، محسن مجد آبادی رئیس اداره فضای سبز منطقه با اشاره به اهمیت ایجاد فضای شاد و مناسب برای بازی کودکان بیان داشت: عملیات نصب وسایل بازی پلی اتیلنی و کفپوش ایمنی در بوستانهای آرزو، ۱۵خرداد، مروارید و پردیس به پایان رسید.
وی با بیان اینکه این مجموعه های بازی پلی اتلینی با طرح ها و رنگ های متنوع و شاد در راستای زیباسازی محیط های شهری نصب شده اند، اظهار کرد: وسایل مذکور در برابر تغییرات جوی مقاوم هستند، ضمن اینکه کفپوش ها از جنس لاستیک گرانولی مخصوص زمین بازی کودکان ساخته شده اند تا کودکان هنگام بازی و تاب خوردن و استفاده از دیگر تجهیزات زمین بازی با مشکل مواجه نشوند.
مجدآبادی با تاکید  بر اولویت های مدیریت شهری منطقه در  تجهیز پارک ها به انواع وسایل بازی بی خطر و  استاندارد گفت: این عملیات با مجموع نصب ۴مجموعه وسایل بازی پلی اتیلن و ۷۰۰ مترمربع کف پوش زمین بازی با هدف بالا بردن سطح رفاه شهروندان و ایجاد حس نشاط در کودکان و خانواده ها، اجرایی شده است .

وی در پایان از شهروندان خواست تا با استفاده صحیح از این وسایل علاوه بر کمک به افزایش عمر آن ها، شهرداری را در ارائه خدمات مطلوبتر، نگهداری از این فضاها و ایجاد فضاهای شاد و مفرح یاری کنند.

انتهای پیام

۱۰ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۴
کد خبر: 22266

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 6 =