آغاز عملیات عمرانی احداث دیوار سنگی در مجموعه تلو

معاون فنی و عمرانی شهرداری منطقه ۴ از آغاز عملیات عمرانی احداث دیوار سنگی در مجموعه تلو خبر داد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی  شهرداری منطقه ۴، عبدالمطلب توجهی گفت: به منظور شناسایی معابر و گذرهای فاقد ایمنی و خطرساز و به خطر افتادن سنگ های دیواره های قدیمی و حادثه ساز بودن آن،  احداث دیوار حائل سنگی به طول ۳۰۰متر طول (به حجم ۲۵۰۰مترمکعب) در مجموعه تلو خیابان اندیشه در دستور کار قرار گرفت.

او با بیان اینکه این عملیات از ابتدای اردیبهشت ماه آغاز شده است، افزود: با توجه به وضعیت نامناسب  این معبر و درخواست شهروندان، عملیات احداث دیوار حائل سنگی شروع شده و تاکنون حدود ۳۰۰ متر مکعب آن به اتمام رسیده است.

معاون شهردار منطقه ۴ با اشاره به اقدامات صورت گرفته در این معبر گفت: عملیات خاکبرداری، پی کنی، سنگ چینی ، نماکاری و بندکشی  از جمله اقدامات صورت گرفته در این خیابان خواهد بود و پیش بینی می شود با تلاش همکاران و کارگران پر تلاش این حوزه دیوار سنگی این معبر تا پایان مرداد ماه به اتمام برسد.

توجهی در ادامه از احداث دیوار آجری در محوطه اسکان کارگری خیابان کرد خبر داد و گفت:این دیوار به منظور جداسازی  به طول ۴۰  مترطول  در محوطه بین ساختمان اسکان کارگری و سرای محله مجیدیه، شمس آباد آغاز به کار کرده است و پس از بلوک چینی،سیمان کاری و سنگ کاری ابتدای تیرماه به پایان می رسد.

/انتهای پیام

۱۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۸
کد خبر: 22308

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 17 =