افزایش هزار و ۳۰۰ تنی ظرفیت تولید آسفالت در کارخانه شماره ۶ سازمان مهندسی و عمران شهر تهران

مدیرعامل سازمان مهندسی و عمران شهر تهران از افزایش ظرفیت تولید کارخانجات آسفالت این سازمان متعاقب بهره برداری از واحد استخر قیر ۱۳۰۰ تنی خبر داد.

به گزارش شهر و به نقل از پایگاه خبری معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران، مسعود حق لطفی با اشاره به راه اندازی کارخانه شماره ۶ آسفالت سازمان مهندسی و عمران در سال ۱۳۹۸ گفت: ظرفیت ۷۰ تنی دستگاه فلاسک قیر این کارخانه فقط پاسخگوی ۲۴ ساعت فعالیت آن بود. بنابراین یک استخر قیر با ظرفیت ۱۳۰۰ تن به منظور پشتیبانی از فرآیند تولید آسفالت در کارخانه شماره ۶ طراحی شد و طی مدت ۸ ماه به مرحله اجرا رسید.
وی ثبیت دمای ۱۴۰ درجه برای نگهداشت قیر و خط انتقال به کارخانه را از جمله قابلیت های این استخر دانست و یادآور شد: مجموعه عملیات عمرانی اعم از اجرای ابنیه سنگی و بتنی استخر، تیر و بلوک و پوشش های فلزی توسط پرسنل واحد امانی معاونت اجرایی سازمان مهندسی و عمران انجام شده و همین امر صرفه جویی قابل توجهی را در هزینه های اجرایی پروژه در پی داشته است.
به گفته مدیرعامل سازمان مهندسی و عمران شهر تهران، بهره برداری از استخر قیر کارخانه شماره ۶ آسفالت این سازمان علاوه بر تامین قیر این واحد تولیدی به مدت ۲ هفته، سبب ارتقای ظرفیت ذخیره سازی قیر کارخانجات شهرداری تهران از ۶۰۰۰ تن به ۷۳۰۰ تن شده و از این رو انتظار می رود ظرفیت روزانه تولید آسفالت این کارخانجات تا ۵۰۰ تن افزایش یابد.

انتهای پیام

۱۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۱
کد خبر: 22324

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 0 =