آماده‌سازی ۱۳ هکتار از محدوده حرم مطهر امام راحل توسط نیروهای منطقه ۸

شهردار منطقه ۸ از ارائه خدمات و اقدامات ویژه شهرداری این‌ منطقه در پهنه  ۱۳ هکتاری ضلع جنوب ایستگاه مترو بهشت زهرا(س) خبر داد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۸؛فاطمه تنهایی با عرض تسلیت و بزرگداشت فرارسیدن سالگرد عروج ملکوتی بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران در آستانه ۱۴ خرداد با حضور در مرقد مطهر امام راحل و تجدید میثاق با آرمان‌های انقلاب با همراهی مدیران اجرایی منطقه، از محل برگزاری مراسم و اقدامات انجام‌ شده بازدید به عمل آورد و افزود: در پیش‌بینی‌های انجام شده و جلساتی که با این موضوع در منطقه۸ برگزار شد، در ابتدا گزارش کاملی از برنامه‌ها و اقدامات مربوط به مناسب سازی محوطه و پیش‌بینی‌های مربوط به تأمین رفاه حال زائرین در سی و سومین مراسم بزرگداشت ارتحال امام (ره) ارائه و پس از آن تمامی مدیران درخصوص اقدامات مجموعه تحت مدیریت خود اقدام به برنامه ریزی کردند.

تنهایی ادامه داد: با هدف برگزاری هر چه باشکوه‌تر این مراسم معنوی پیش بینی‌های لازم برای آماده سازی محوطه‌ی پهنه‌ی منطقه در این مراسم فراهم شد و تلاش می‌کنیم که  تمامی مجموعه حوزه خدمات شهری و محیط زیست و فرهنگی و اجتماعی شهرداری منطقه۸ با انجام خدمات و اجرای برنامه‌های خود این مراسم را باشکوه‌تر سال‌های پیش برگزار کنند.

گفتنی است؛ ماشین جمع آوری پسماند (فان)، خودرو جاروب مکانیزه، واترجت و جدول‌شوی، ۱۰دستگاه وانت بازیافت، ۱۵۰ کیلو کیسه جهت جمع آوری پسماند، ۱۰ عدد مخزن ۲۴۰ لیتری و تعداد۱۵۰ نفر کارگر خدمات شهری و بازیافت (در روز ۱۴ خرداد) با هدف نظافت مستمر تا ساعت ۱۹ روز ۱۴ خرداد ۱۴۰۱ در محل حضور خواهند داشت.

همچنین رفت و روب و پاکسازی محوطه، نظافت و پاکسازی انهار، شستشوی مخازن، پاکسازی باغچه و فضای سبز، علف کشی، کاشت نشا و گلهای فصلی و ... از دیگر خدمات شهرداری منطقه۸ بوده است.

/انتهای پیام

۱۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۴
کد خبر: 22391

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 0 =