ارائه خدمات فرهنگی منطقه ۱۹ به زائران حرم مطهر در پردیس مردم امام(ره)

پردیس فرهنگی و هنری در ایام سالگرد ارتحال معمار کبیر انقلاب در حرم مطهر امام خمینی(ره) برپا شده و آماده ارائه خدمت به شهروندان در این ایام است.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، مهدی هدایت شهردار منطقه، گفت: همزمان با سی و سومین سالگرد ارتحال بنیانگذار انقلاب اسلامی استیج سوگواره فرهنگی این منطقه در پردیس «مردم امام(ره)» به صورت مشترک با مناطق۲، ۶، ۱۰ و ۱۲ برپا شده است.
او افزود: پردیس فرهنگی «مردم امام» در روزهای چهاردهم و پانزدهم خرداد ماه  در ضلع شمالی حرم مطهر امام (ره) مقابل بخشداری شهر آفتاب برگزار می شود.  
به گفته هدایت؛ برپایی نمایشگاه عکس و بریده جراید از سیر تاریخی آغاز نهضت حضرت امام تا دوران رحلت ایشان، دستاوردهای انقلاب اسلامی در موضوع های علمی و فن آورانه، نگارگذر هنر با موضوع مکتب امام خمینی(ره) و انتظار، مردم امام راحل و ساده زیستی، خانواده، قرآن، سبک زندگی، مقاومت، انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، برپایی نمایشگاه کاریکاتور، محتوای بخش فرهنگی- هنری این پردیس را تشکیل می دهد.  
هدایت گفت: ضمن اینکه برنامه های مذهبی- فرهنگی همراه با نشست و سخنرانی با موضوعات آئینی، مذهبی، فرهنگی، علمی و تربیتی در حوزه مردم و انقلاب اسلامی در این پردیس در حال اجرا است.
براساس این گزارش، فضاسازی و تغییر سیمای معابر و میادین، سخنرانی و عزاداری در مساجد و حسینیه ها، تولید محتوا، انتشار کپشن، پوستر، دل نوشته، مسابقه نقاشی، کلیپ، بارگذاری کتب در فضای مجازی و برپایی ایستگاه های فرهنگی و صلواتی از سایر برنامه های تدارک دیده شده در محلات منطقه ۱۹ است.
 

انتهای پیام 

۱۴ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۶
کد خبر: 22398

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 2 =