انتقال تجربیات و مستندنگاری، کمکی برای آیندگان خواهد بود

دبیر کل مجمع شهرداران کلان‌شهرهای ایران گفت: انتقال تجربیات و مستندنگاری کاری است که در بسیاری از شهرها انجام نمی‌شود و اگر بتوانیم به‌صورت جدی در پروژه فنی‌وعمران این کار را انجام دهیم، کمکی برای آیندگان خواهد بود.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل مجمع شهرداران کلانشهرهای ایران ، "احسان متولیان" در سی‌ودومین نشست معاونین فنی‌وعمران کلان‌شهرها، که به میزبانی شهرداری مشهد برگزار شد، اظهار کرد: یک سال از عمر مدیریتی مدیران شهری گذشته است و یکی از کارهایی که مدیران فنی‌وعمران باید انجام دهند، ایجاد روزشمار برای دوره مدیریتی است تا در پایان چهار سال شاهد فعالیت‌های انجام‌شده باشند.

وی افزود: انتقال تجربیات و مستند نگاری کاری است که در بسیاری از شهرها انجام نمی‌شود و اگر بتوانیم به‌صورت جدی در پروژه فنی‌وعمران این کار را انجام دهیم، کمکی برای آیندگان خواهد بود.

دبیر کل مجمع شهرداران کلان‌شهرهای ایران بیان کرد: موضوع بعدی استفاده از فناوری نوین در راه‌سازی و مسائل فنی‌وعمرانی و نحوه بهتر خرید و تأمین مصالح و ماشین‌آلات است، خرید ماشین‌آلات دست‌دوم به دلیل مشکلات ارزی در صورت مجوز دولت، هزینه شهرداری‌ها را کاهش می‌دهد لذا معاونین فنی‌وعمران با همکاری و رایزنی با مدیران استانی و نمایندگان مجلس می‌توانند این راه را باز کنند.

متولیان  افزود : یکی از تجربه‌های تهران بهینه‌سازی راه‌ها و گذرگاه‌ها است که سبب کاهش مصرف سوخت می‌شود و سایر کلان‌شهرها نیز می‌توانند از این تجربه استفاده کنند.

انتهای پیام 

۱۷ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۲
کد خبر: 22485

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 12 =