رتبه‌بندی سازمان‌ها و شرکت‌های تابعه شهرداری تهران در میزان برقراری انضباط مالی 

ابراهیم باقی مدیر کل امور مجامع و حسابرسی شهرداری تهران گفت:  گزارش آخرین وضعیت ارزیابی یکساله سازمان ها و شرکت های تابعه در میزان برقراری انضباط مالی از سوی این اداره کل احصا شده است و بر اساس آن سازمان ها و شرکت ها و موسسات تابعه شهرداری تهران رتبه بندی شده اند.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی اداره کل امور مجامع و حسابرسی شهرداری تهران ابراهیم باقی گفت: اساس تهیه این گزارش در راستای تحقق بند۳ ماده۱۱ برنامه پنج ساله سوم توسعه شهر تهران مبنی بر احصاء شاخص های کلیدی عملکرد مناطق ۲۲گانه، سازمان ها، شرکت ها و موسسات تابعه و اندازه گیری و گزارش آن در مقاطع مختلف سال است.

وی ادامه داد: گزارش ارزیابی میزان برقراری انضباط مالی در سال ۱۴۰۰ بر اساس ارزیابی عملکرد، میزان تحقق و دستیابی مدیریت شهری به ماموریت ها، سیاست ها، تدابیر و رویکردهای شهرداری تهران و همچنین میزان تحقق اهداف کمی مصوب در برنامه پنج ساله سوم تنظیم شده است.

مدیر کل امور مجامع و حسابرسی شهرداری تهران اظهار داشت: این گزارش به دنبال ارزیابی روند ارتقای نظام پاسخگویی مالی و عملیاتی مناسب و به هنگام سازمان ها، شرکت ها و موسسات تابعه شهرداری تهران به مبادی نظارتی تهیه شده است و یکی از مهمترین اهداف آن، حفظ آن، حفظ صیانت از خدمات مدیران و مجموعه های شهرداری تهران است تا نقاط قوت و قابل بهبود واحدها مشخص شود.

ابراهیم باقی با اشاره به شاخص های ارزیابی عملکرد در این زمینه گفت: میزان کاهش بدهی ها به پیمانکاران، میزان کاهش بدهی های کسورات، میزان رعایت تکالیف مجامع شرکت ها و شورای سازمان ها، وضعیت استقرار و ارائه گزارش قطعی حسابرسان مستقل و منتخب شورای اسلامی شهر تهران و .‌.. از جمله شاخص های ارزیابی در حوزه انضباط مالی بوده است.

انتهای پیام 

۱۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۱
کد خبر: 22512

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 7 =