نمایشگاه صنایع دستی در منطقه فرهنگی عباس آباد برگزار می‌شود

منطقه فرهنگی و گردشگری عباس آباد با همکاری اداره کل میراث فرهنگی و صنایع دستی استان تهران نمایشگاه صنایع دستی را به مدت ۳ روز از ۱۸ تا ۲۰ خرداد ۱۴۰۱ از ساعت ۱۰صبح  تا ۱۰ شب برگزار می‌کند. 

به گزارش شهر، نمایشگاه صنایع دستی که به مناسبت ۱۰ ژوئن مصادف با ۲۰ خرداد ماه، روز جهانی صنایع دستی برپا شده است در دو بخش میدان مشاهیر در منطقه فرهنگی و گردشگری عباس آباد شامل ۲۰ غرفه متنوع و همچنین بوستان بهشت مادران با ۱۰ غرفه نمایشگاهی است.
صنایع دستی شامل سفال، چرم، منبت، معرق، کاشی، گلیم، نمد، پته، حصیر و… از جمله هنرهایی هستند که در این نمایشگاه از سوی هنرمندان عرضه شده‌اند.
علاقمندان برای بازدید از این نمایشگاه می‌توانند در روزهای ۱۸ تا ۲۰ خرداد از ساعت ۱۰ صبح الی ۱۰ شب به نمایشگاه شماره یک واقع در میدان آرژانتین، بلوار نلسون ماندلا، منطقه فرهنگی و گردشگری عباس آباد، میدان مشاهیر و نمایشگاه شماره ۲ واقع در بزرگراه شهید حقانی، بعد از بزرگراه شهید قاسم سلیمانی، خیابان کاویانی غربی، بوستان بهشت مادران مراجعه کنند. 
گفتنی است، دهم ژوئن مصادف با ۲۰ خرداد ماه، روز جهانی صنایع دستی بوده و در کشورمان ایران، بیش از ۳ میلیون هنرمند و صنعتگر در بیش از ۳۰۰ رشته مختلف هنرهای سنتی و صنایع دستی مشغول به کار هستند.
منطقه فرهنگی و گردشگری عباس آباد ظرفیت خوبی برای حمایت از صنایع مربوط به گردشگری در سالهای اخیر ایجاد کرده و توانسته گردشگری شهری را در تهران توسعه دهد.

انتهای پیام 

۱۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۰:۴۳
کد خبر: 22529

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 16 =